Hämta fler-knappen fungerar inte
Får inte upp några kort när jag trycker på knappen. Det enda som händer är att knappen försvinner, men några fler kort dyker inte upp. Någon enstaka gång hände det att jag fick upp några kort, men det var sådana som jag redan hade läst.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#0 Stämmer, precis likadant för mig!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Trodde att det handlade om fler reklamsnuttar när det inte fungerade.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Nej laddningen av flödet är inte optimal. När allt som känns mer kritiskt är på plats ska det få sig en uppdatering.
Mvh // Johan
Samma sak här…
Jag förstår inte vad som menas med "flerknappen". Jag hittar ingen sån knapp. Däremot saknar jag en hel del sajter i den allmänna listan. Det här sakerna kanske hör ihop.
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
#5: När du har fler kort än vad som ryms i flödet till höger dyker det upp en knapp med vilken du kan ladda in fler kort.
Tack Niklas
Jag förstod inte ens vad "kort" var för något.
Nu är jag med på den delen. Fast fortfarande saknar jag tex Bokcirkeln och Poesi i "den allmänna sajtlistan" Vart har de tagit vägen? Den första är jag redan medlem i så den kommer jag åt, men Poesi skulle jag gärna vilja bli medlem i och den hittar jag inte
Låt dagen idag bli din bästa hittills!
#7: jag ser poesi i listan
#7: Saknar du en sajt i din favoritlista kan du söka efter den.
#7: Både Poesi och Bokcirkeln ligger under 'Kultur och Nöjen'. 🙂
Det är inte alltid så lätt att veta under vilken rubrik man ska leta och det är ju ganska många att titta igenom om man söker något, i appen låg de i bokstavsordning, då var det lätt att hitta. Tycker det skulle vara bra om man kunde välja om man vill ha sajtlistan i grupperna som det är nu eller i bokstavsordning! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#7 På min datow (Windows och Google Chrome) går det att trycka Ctrl + F för att få fram en sökruta. Jag använder den ofta när jag letar efter en sajt i sajtlistan och inte minns vilken rubrik den är under :) Då får man sökordet tydligt markerat och det blir lätt att hitta.
Tror det ska fungera på alla datorer med windows
//Jessie
- Redigerat 2020-09-14 20:50 av Scorpio97
#10, #11: Har ni provat sökfunktionen för sajter till höger?
#12 Jo, den finns ju också förståss! Har bara använt den en gång och det funkade bra! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#13: Jag tycker det är snabbaste vägen. Då behöver jag aldrig gå någon annanstans än till Mina sajter för att hitta sajter och det spelar ingen roll vilken kategori de tillhör.
Ja, det är sant! Mycket handlar om vanor! Det rörs om lite med det nya och när man landat får man skaffa nya vanor! 🙂
💖🧡💛💚💙💜
#12 Ja, den fungerar såklart också :) Har bara inte vant mig att den finns där, så glömmer bort att använda den
//Jessie
Nu fungerar knappen för mig - tack för justeringen!
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Varför visas Hämta fler-knappen när det inte finns några fler kort att visa? Har fått upp knappen flera gånger men när jag klickar på den kommer det inga nya kort.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
#18: Hämta fler-knappen dyker fortfarande upp även om det inte finns några fler kort att visa. Lite irriterande när man tror att det kommit fler kort, och så händer det inget när man klickar på knappen.
Vi är medvetna om det. 😐 Det finns i vår lista.
#20: 👍
Trodde inte ni hade sett det eftersom ni inte hade skrivit något. 🙂
- Redigerat 2020-09-24 18:34 av Carmarino