* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Läst 347 ggr
Vixxen
1

Notis om meddelande

Ska man inte få en notis om att man har ett nytt privat meddelande att besvara?
Eller är det också en sak som försvunnit?

Jag får ingen notis om det någonstans,

Carmarino
0

Jag får både notiskort och en röd ring med en siffra i bredvid rubriken "Meddelanden".

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

zickan
2

Jag har inte fått notis efter nya versionen innan idag. Fick en notis nyss om att jag skulle fått ett meddelande. Dock inget meddelande i inkorgen. Så nu var de tvärtom. En notis men utan meddelande.

/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.

Sabah
0

Det var problem med det från början men nu har det funkat för mig!

💖🧡💛💚💙💜

Karmatarerskanise
0

Det är meningen att det ska komma i flödet men det fungerar inte som det ska ännu.

Vixxen
2

För mig fungerar det inte alls.

Vixxen
0

Nu ikväll fungerade det för första gången!

Carmarino
1

Såg idag att det stod en etta efter "Meddelanden", men jag hade aviseringar från två olika personer, och det fanns också två olästa PM när jag kollade. Så tydligen räknas inte siffran upp till rätt antal olästa. Eller kan det kanske bero på att ett av dem var ett massmeddelande som inte gick att svara på?

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Grodan
1

Jag har fått ett meddelande… 😜🙃😂

bild

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

• Redigerat 2020-10-06 19:37 av Grodan
Vixxen
0

Nej, nu fungerar det inte….

Sabah
1

Det är visst lite si och så.. Tidigare ikväll fick jag för första gången en siffra bredvid Meddelanden, tidigare har jag fått kort, det stod att jag hade 8 st meddelanden men det fanns inga nya meddelanden alls, hade inte fått något kort heller. Siffran försvann senare, inte när jag gick in och tittade efter meddelandena. De har nog inte fått riktigt ordning på flödet än men det kommer nog! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

johan
1

Den ska vara rätt nu.

Mvh // Johan

[[eskils_]]
0

#10 Även jag fick igår info om 8 nya meddelanden, men det fanns inga. Siffran 8 försvann senare.

Vixxen
1

Nu fungerar det inte igen!
Känns pinsamt när man inte besvarar meddelanden från folk.
Med utmattningssyndrom är det inte enkelt att komma ihåg att gå in och kolla detta så en liten notis om ”Hallå kolla” skulle underlätta mycket.

Karmatarerskanise
1

Jag hade 3 olästa som inte kom i flödet.

Carmarino
1

Har haft flera olästa som inte kommit i flödet, och korten försvinner fortfarande lite då och då. I bästa fall dyker de upp igen lite senare, men inte alltid.

Vixxen
1

Tack Johan nu fungerar det!