Om länken: 'Visa lästa kommentarer'
Jag har några synpunkter angående länken 'Visa lästa kommentarer' som visas efter ett foruminlägg, när fler än en har kommenterat det ursprungliga inlägget.
Ordalydelsen är, enligt mig, något missvisande. Den antyder att det finns kommentarer som någon har läst, vem som läst dem framgår inte. Man kan då också tro att det finns olästa kommentarer, någonstans, men var är länken till dessa? Man får en tankevurpa där.
Skulle man inte helt enkelt kunna döpa om länken till; 'Visa alla kommentarer'. Då är det ju solklart vad som menas.
Kanske borde även bakgrundsfärgen till rutan med 'Visa alla kommentarer' avvika något från den övriga bakgrunden. Det är annars lätt att man missar den helt och tror att det endast finns en kommentar till inlägget.
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
- Redigerat 2020-10-18 05:24 av JRSN
Instämmer helt i det du skriver.
Betr. färgen ------jag läste många inlägg innan jag såg att det fanns mer kommentarer.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
- Redigerat 2020-10-18 10:35 av beem
Håller också med! Knappen är lite otydligt, läser man lite hastigt kan man lätt missa den.
💖🧡💛💚💙💜
Bättre?
Mvh // Johan
#3: Jag tyckte det var bra redan innan men nu vart banne mig än bättre. 😄
// Harley
#4 Håller med! 😎
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
#3: Toppen Johan! 👍 😄 🍻
……………………………………
Sajtvärd: Andar, Änglar & Demoner / Knackningsterapi
Hemsida: www.astromantra.se/
👍🏻🙂
💖🧡💛💚💙💜
Mycket bättre. 👍
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Mycket bättre. 👍
Sorg är kärlek som blivit hemlös