* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etiketttips-information
Läst 151 ggr
johan
8

Ta bort kort från flödet

Nu fungerar det att ta bort kort från flödet igen.

Mvh // Johan

Emo
1

Tack!

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

DesK
2

Johan, nu när jag klickar på ett kort, så kommer jag till rätt sajts förstasida, inte till den tråden som kortet ska leda till. IPad Pro och Chrome.

/Désirée

Staffan
3

#2 Det var en bugg en kort stund men nu tror jag att Johan har fixat det.

johan
3

#2: Det är fixat. Du kanske behöver ladda om sidan.

Mvh // Johan

DesK
2

Japp, nu är det rätt igen 😊👍

/Désirée

[Månglädje]
3

Alla tiders, tack Johan och det fungerar bra 👍

JMW
3

Så bra att det funkar igen! Tack!

"Upp till toppen" skulle flyttas och läggas ovanför skrivrutan. Som det var förut. Jag kan inte vänja mig vid denna placering som är nu.
Fast det är ju jag det… 🤔

Carmarino
1

#7: Håller med dig om det. 👍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[Moon AppleGrey]
1

Sitter vid datoren just nu, så har nyligen prövat att klicka bort kort.
Fantastiskt. Tycker f.ö att hemsidan har blivit lättare att förstå sig på och hur man hittar saker och ting. :D
Det enda är väl att stationära datoren inte förstår hur man får till smilgubbar och andra emojis. Men så sitter man ju inte i sjön heller. ^^

Sabah
1

#9: Själv använder jag mobilen men vet att det tipsas om smileys i den här tråden https://support.ifokus.se/discussion/1483317/smileys

💖🧡💛💚💙💜

[Moon AppleGrey]
1

#10 Jag växlar mellan att använda mobilen och datoren.
Tackar för länken. Läst lite där inne, och tror mig ha hittat den mest sannolika orsaken: Jag har en windows, men tangentbordet är från min gamla Mac då det som egentligen hörde till Win10 slutade fungera. xD
Ska ev. investera i en ny dator vid årskiftet (den här hänger sig ofta) och får isåfall se om man lyckas få till några emojis då. :D