Uppdaterad kod för flödet
Jag har precis lagt ut en del ändringar av hur flödet fungerar. Min förhoppning är att det ska lösa ett gäng problem:
- Att kort inte försvinner när man klickar på dom eller byter sajt
- Att man får alla relevanta kort, jag tror det saknades en del kort för nya inlägg på favoritsajter t ex
- Att räknaren upp i högre hörnet (när man är mobil) uppdateras även om man har fliken Sajter eller Favoriter vald.
- "Visa fler" fungerar bättre.
- Lite snabbare
Så om ni plötsligt fått massor av nya kort när ni loggade in, så kan det bero på att nya frågan hittar bättre.
Mvh // Johan
Tack för informationen undrade just hur det kom sig att jag fick en hel kortlek! 😀
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
Och innan någon frågar.. Om ni hoppar runt bland flera sajter, så kommer flödet först visa flödet som det såg ut vid sista besöket medan ny data laddas. Så det kan sannolikt bli så att flödet hoppar till och visar fler eller färre kort efter någon sekund.
Mvh // Johan
#1: Samma här. ^^
När jag loggade in så fick jag bara kort för 1/3 av mina trådar som det skrivits i… Jag vet inte om de hade dykt upp om jag hade väntat längre…
"Nästan allt går att använda till håret"
Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.
Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik
Flödet verkar vara helt ur spel just nu.
#5: Ok då börjar jag genast fixa det, eftersom du gav så mycket detaljer om vad som är fel…🤪
Mvh // Johan
#6 Jag får inte upp några kort alls idag.
För mig verkar flödet fungera. Har fått massor med kort både nu när jag gick in och på förmiddagen när jag var in. Använder mobilen.
💖🧡💛💚💙💜
Det verkar som om korten ligger kvar nu, men har å andra sidan inte kollat så många gånger idag. Däremot önskar jag fortfarande att siffran över hur många kort man har även skulle synas på datorn - och även att den skulle synas när man är på fliken Sajter.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Jag gick in och ändrade i mina inställningar. Har inte rört dem sedan nya versionen lanserades. Nu verkar korten fungera som de ska!
Fick klicka i "visa forumaktivitet" och därefter ställa in varje sajt manuellt. Förut så räckte det att välja att man inte ville ha nya kort för forumaktivitet, så fick man ändå för de trådar som man följde.
Så detta verkar vara ändrat?
#10: Ja, det är en och samma databasfråga för både nya inlägg och kommentarer.
Vill man slippa det för sajter får man inaktivera flöde för dom sajterna.
Mvh // Johan