* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 148 ggr
Carmarino
2

Inte alla nya kommentarer syns

Det verkar som om en del kommentarer döljs även om jag inte har läst dem, och bara den allra senaste kommentaren visas. Det har hänt flera gånger den senaste tiden att jag måste klicka på Visa alla kommentarer för att se alla kommentarer som tillkommit sedan jag senast läste i tråden. Så var det inte tidigare.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

• Redigerat 2020-12-03 16:29 av Niklas
Ulla
2

Det har jag också råkat ut för. Har hittat de olästa kommentarerna av en slump.

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

Vixxen
3

Samma sak har hänt mig.

Fridaaaa
3

händer mig med

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

TatsuOni
0

Samma här. Det händer i helt nya trådar som jag aldrig har läst förut.

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

[Moon AppleGrey]
1

Tycks vara ett återkommande problem…

Carmarino
1

#4: Ja, nu när du säger det så kom jag på att det även händer i trådar jag aldrig har varit inne och läst i.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Carmarino
2

Detta fungerar fortfarande inte. Flera gånger den senaste tiden råkar jag ut för att jag kommer in i en tråd där bara en eller två av de senaste kommentarerna syns, trots att jag inte läst de tidigare kommentarerna. Idag var det till och med så att nästan hela tråden var dold. Tror det var 10-15 kommentarer som tillkommit sedan jag senast läste i den, men bara den sista syntes.

TatsuOni
0

#7 Jag tycker att det händer nästan hela tiden nu.

"Nästan allt går att använda till håret"

Värd för Hår, Träning. Skönhetsrecept, Te, Vikingar, & Medeltiden.

Medarbetare på Sagan om ringen, Hälsa, Goth, Återbruk & Musik

https://tatsu.blogg.se/

Vixxen
1

#8: Upplever samma sak!