* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 97 ggr
Carmarino
0

Resultat från Undersökning visas inte alltid

Har för mig att det här har varit uppe till diskussion tidigare, men hittar inte tråden, så därför gör jag en ny.

Om jag går in på en sajt utan löpsedel genom att klicka på länken under fliken "Sajter", och den översta tråden är en undersökning, då ser jag inte kommentarerna. Det funkar inte att trycka på "Visa alla kommentarer" utan det enda som händer då är att den blå listen försvinner och det blir helt tomt undertill. För att kunna se kommentarerna måste jag klicka på länken i vänsterkolumnen istället.

Vad jag kan se gäller det bara när det är undersökning som ligger överst. För vanliga trådar ser jag senaste kommentaren och kan klicka på "Visa alla kommentarer" för att få fram dem.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Niklas
0

Jag skriver upp det.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Carmarino
0

Tack.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker