siffra vid sajtnamnet
så står det inte på mig xD
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#1: jag använder datorn. Loggade ut nu o loggade in på iFokus på mobilen. Siffrorna är kvar.
#2 Jag med använder datorn
Det betyder att du har fem olästa kommentarer. (Rutorna som syns i högerspalten.)
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
Så ser det inte ut hos mig😉
/Maria
Det beror kanske på vilken webbläsare man använder, och/eller vilken sajt man är inne på? Så här ser det ut för mig när jag dels är inne på den här sajten och även har öppnat startsidan för iFokus.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker
jag har googlechrome och är inte så
#7: Då är det kanske bara i Edge det ser ut så? 🤔
Använder Safari och jag ser siffrorna. De stämmer med antalet olästa kommentarer och minskar när jag går in och läser.
- Redigerat 2026-07-05 11:14 av Caeli
#4: det stämmer inte. 😊
#9: Chrome använder jag.
#8: Chrome använder jag
#7: jag använder Chrome
#6: min bild är på sajten iFokus.
#10: Siffran ändras ju efterhand som du läser kommentarerna. Har du inga olästa kommentarer står det inget där.
#14: Samma som på min flik med iFokus-sajten öppen.
#4: förlåt vilka rutor?
#9: gäller detta andras kommentarer som man inte har läst i ett inlägg man har redan kommenterat på?
#18: Ja precis. Samt inlägg som du har lagt bevakning på.
#15 det är aldrig så för mig på chrome. Oavsett antal olästa inlägg och så
#19: har ingen bevakning. Är bara med i en grupp. Visst är texten bold när en ny kommentar har kommit in i inlägget? Det syns i diskussionslistan. Jag har inga kommentarer som jag behöver läsa men siffrorna är där ändå.
#21: Upplever också att är man inne i inlägget och läser så uppdateras det inte automatiskt när en ny kommentar kommer. Det syns i diskussionslistan men är dolt i inlägget och man får uppdatera manuellt.
Det är inte så att du har meddelanden som är olästa? Att siffrorna kommer därifrån?
#22: det har jag inte tänkt på att det inte uppdateras automatiskt. Ska hålla öga på det.
Jag använder Vivaldi som webläsare och jag får siffror inom parentes som talar om hur många olästa inlägg jag har i det som kallas Mitt flöde, de som kommer upp under rutan Väntar på kommentarer.
#17: Tror du måste ha bockat i "Forumaktivitet" under Flöde i dina Inställningar för att dessa rutor/kort ska synas. Se även Sindris kommentar i #24:.
Det är även för olästa PM som det räknas upp och systemet skickar ut tex när man nått ngn medaljnivå osv.
Man motionerar inte för att bli yngre utan för att bli äldre.
#26: Det står (6) nu. Har inga olästa pm. Har läst alla kommentarer - är bara med i en grupp. Jag tror jag struntar i att få en lösning på detta. Det gör inget. 😊
Ja - jag har fått 3st priser ser jag nu - vad nu de ska vara bra för. Tack! Inte för priserna men för att du påpekade det. 😊
- Redigerat 2026-07-05 13:09 av chokladälskare
Tack allihop! Nu är problemet löst! 🥰
#25: Tack! Nu är det löst.
#24: Tack! Nu är det löst.