Ifokus i mobilen funkar ej
Jag surfar ofta från mobilen, och kikar självklart in på iFokus ganska ofta då. Jag kan läsa alla trådar och inlägg utan problem. Men jag kan inte skriva i några trådar eller svara på PM.
Jag har testat på HTC Hero och Sony Ericsson x10mini, och det är lika på båda. Däremot så funkar det på Sony Ericsson av äldre modell (ej android).
Vad händer när du försöker skriva?

Inget alls, jag trycker på skärmen så "tangentbordet" ska komma fram, men inget händer. Skrivrutan blir markerad, men inget mer.
Har inga problem med andra sidor på internet, bara iFokus.
#0: Nu blev jag lite osäker, menar du mobilsajten eller den vanliga? Jag trodde att det var mobilsajten.
Jag är med om samma saker som #0. Funkar inte på min Experia.

Nej, det är den vanliga sajten. såg nu att det fanns en mobilsajt, och där funkade det att skriva. men anledningen till varför jag kikar på iFokus i mobilen är oftast för att jag väntar på PM eller liknande, så jag skulle vara glad om det gick att få igång vanliga sajten.
Har samma problem på min Nokia 5800 med vanliga sajten.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek
Liknande problem här.
HTC Desire och Android 2.2 med Webkit 3.1
När jag t.ex försöker skriva ett nytt meddelande (PM):
Att skriva i fältet "Till:" och "Rubrik:" fungerar.
Då kommer tangentbordet upp.
När jag försöker skriva i "Innehåll:" blir fönstret grönmarkerat för att återigen bli vitt.
Tangentbordet kommer inte upp.
Samma sak när jag försöker kommentera ett inlägg i vanligt läge, inte /iphone/
Att starta om telefonen eller rensa cache gör ingen skillnad.
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Ja, detta problem består…..
Har problem med sonyericsson C510. Kan inte logga in. När jag går in på de 2 olika mobilsajterna händer absolut ingenting. Min telefon kan inte ta emot flash så den vanliga sidan går bort.