Flera länkar i samma inlägg
Jag har problem med att lägga in flera länkar i samma inlägg. Det händer väldigt ofta att jag på Tarot hänvisar till skrivna artiklar för att besvara på olika frågor. Då kan det röra sig om att jag hänvisar till fem olika artiklar, men jag har väldigt svårt att få till det rätt i samma inlägg.
Antingen så får alla hänvisningar samma länk eller så bryts en länk när jag lägger in en ny.
Det blir inte bättre genom att gå in och redigera inlägget. Jag skulle vilja ha tillgång till html-koden i sådana lägen.
Senast igår så fick jag göra fem olika inlägg med en länk i varje. Det kändes inte så smart.

Jag har också råkat ut för det några gånger, det jag kan tipsa om är att först skriva all text i inlägget och sedan markera den text du vill göra till länk och lägga in länken via verktygsfältet och göra likadant för varje länk.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
Jag har försökt med detta också men då blir där stora mellanrum mellan varje länk, precis som att en länk måste ha några rader nedåt i utrymme.
Det ser väldigt trist ut, trist och oproffsigt.
Men jag ska göra ett försök här i inlägget
[
Stavar](http://tarot.ifokus.se/Articles/Read.aspx?ArticleId=6917049b-eeb4-47a8-8039-301ec7eb601b)
[
Anne, Klicka på länkarna så får du se vad som händer. Den första är OK

Hmmmm…. mystiskt 
Vad har du för webläsare?
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
IE8
Gilla om du skriver hela texten. Vid det ord du vill ha din länk så sätter en punkt efter ordet. tex bägare. Sen markerar ordet bägare men noga med att punkten inte markeras och sen gör en länk. Du kan inte ta bort punkten sen utan den måste vara kvar. Kanske rentav ha två punkter.. så att du är säker på att en inte blir markerad.
Vet inte om det funkar men kanske testa.
Hoppas du förstod hur jag mena, börjar bli lite trött så kanske inte bästa tiden att förklara.