Kan inte öppna meddelande
Kan sedan igår inte öppna mina meddelande, varken nya eller gamla…
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
Putt!!! detta måste ju rättas till för det är ju väldans viktigt att pm funkar!
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Alexej kan du testa igen. För när jag gick in nu först så kunde jag inte öppna. Men jag klickade i alla fall ett par gånger på ett av dom och då öppnades. Har du en annan webläsare du kan testa med så vet om det ligger på sjävla pm funktionen eller om det är specifikt för FF för jag har för mig du har den.
Hawknestgrove då du puttar, har du samma problem så gör samma som alexej.
Klickade många gånger, också från olika sajter. Får inte upp nåt meddelande.
Provade också med Explorer, gick inte.
Var redan trögt igår men klickade man ofta gick de upp nångång. Nu är det stopp.
Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus
annia, jag har nämligen skickat Alexej ett pm och det var viktigt….
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Alexej killarna får kika på det då för jag hade inga problem mer än precis när jag skulle klicka första gången.
kan fortfarande inte öppna ett enda meddelande…
Alexej jag antar att du redan rensat webhistoriken. Inte sett nån annan som har problem att öppna pm. Så vet inte vad du råkat ut för utan säger till igen. Enda jag själv märkt att jag måste klicka mer direkt på rubriken på meddelandet nu förtiden.
nu gick det:)
Vad bra. Gjorde du nåt speciellt eller bara hände det.
hände bara;)
Ok. Bara glad att det funkar igen.