* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 1195 ggr
Vattnadal
0

Kan inte skriva på klickerträning

Jag har försökt skrtiva där sen innan påsk, då sajtvärden bjöd in mig för att skriva lite inann lansering. Jag skriver min text, klickar på publicera inlägg, och i fönstret som dyker upp klickar jag ok, då försvinner uppladdningsfönstret och jag är tillbaka på rutan med min opublicerade text. Kan klicka hur många gånger som helst på publicera-knappen, utan att det händer annat än att jag kommer tillbaka dit.

Kan skriva som vanligt på alla andra sajter jag är med på.

Jag har talat om det för sajtvärden, och hon förstår inte heller varför det blir så.

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

ANNIA
0

Elin vad händer om du låter bli att klicka ok på rutan som kommer upp. För jag har aldrig klickat ok för för mig försvinner rutan i alla fall.

Och vad har du för webläsare.

Vattnadal
0

Klickar jag inte händer inget, dvs fönstret stannar kvar. Om jag låter bli att klicka på andra sajter läggs det upp ändå, snabbt.

Kör med firefox.

MVH Elin

ANNIA
0

Har du bara firefox eller kan du prova med någon annan webläsare och se om det blir lika för det låter ju knäppt.

Vilken version av firefox har du, är det en äldre kanske uppdatera till nyaste.

Vattnadal
0

Ska prova med chromium imorrn, som oxå ligger på den här datorn. Hur gammalt FF är vet jag inte, men det torde inte vara lastgammalt, då vi fått ubuntu inlagt och alla program fixade samtidigt, typ det här året.

MVH Elin

Vattnadal
0

Konstigast i min värld, är att jag kan skriva på andra sajter, bara inte där…

MVH Elin

ANNIA
0

Låter knäppt för mig också. För alla sajter ska ju funka lika.

När det gäller firefox så har ju version 4 kommit för inte så längesen. När det gäller ubuntu så har jag ingen aning om hur det stystemet funkar. Men bra att du kan testa med någon annan webläsare.

Vattnadal
0

I chromium kan jag skriva där oxå, men inte i firefox, där jag jag skriva på alla andra stäööen, men inte där…

MVH Elin

ANNIA
0

Då verkar det ju vara nåt i din firefox som inte vill så prova det gamla vanliga att rensa webhistoriken (om du inte redan gjrot det) och se om det gör nån skillnad.