* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettskriva
Läst 2347 ggr
Ellenfyrkant
0

Personlig beskrivning

1) Händer samma sak om du försöker igen?
Ja
2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar?

http://www.ifokus.se/settings/users/4d7120deb9cb4620e900cfeb 

3) Vad gjorde du när felet inträffade?
Kickade i det röda fältet på Personlig beskrivning för att ändra min text
4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel?

Inget

5) Vilken webbläsare använder du?
IE (8?)
6) Är det något mer du tror att vi behöver veta?

Senast jag försökte ändra var flera månader sedan och gick inte då heller. Jag kickar på personlig beskrivning i det röda fältet som det står att man ska. Men min "homepage" ser likadan ut, jag kommer inte in i några sorts redigeringsrutor som det såg ut när jag från början skrev texten och kan inte heller klicka i texten. Gör jag något fel eller hur funkar det?

Mvh Ellenfyrkant

ANNIA
0

Ellenfyrkant jag saknar en sak i det du skriver. Nu vet jag inte om du missat skriva det eller om det är för att du har en lite längre presentation som du kanske missar att det finns ett litet litet ord på sidan.

Om du när du är inne på inställningar scrollar ner till slutet på din presentation så ska du se ett litet ord "ändra" i orangt under din text. Klicka på det så ska du få upp en ruta så du kan ändra din text.

Ellenfyrkant
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ah tack! Den var en miniknapp till en lång presentation. Men då vet jag det nu!! :)

Mvh Ellenfyrkant

ANNIA
0

Ja, lätt att missa, speciellt när man skrivit lite längre så den inte syns direkt när man kommer in.

Ellenfyrkant
0

Ja, speciellt när den inte syns från början. Den har lixom inte laddat klart om man rullar ner från början. Så då syns den inte först :)

Kan passa på att fråga i samma tråd, varför gåt det inte att göra vanliga länkar där man fyllde i webadressen och skrev i andra rutan vad man ville kalla länken? De knapparna är lixom gråmarkerade, ej klickbara.

Mvh Ellenfyrkant

ANNIA
0

Ok inte lätt då att se att den fanns där.

När det gäller länkar, har för mig det var så i gamla att man kunde göra så direkt.

Idag måste man först markera det ord man vill ha som länk för att kedjan ska bli aktiverad. Och vill man då bara ha en adress får man skriva adressen sen markera den.

Ellenfyrkant
0

#5 Okej, tack! Test

Test1

Mvh Ellenfyrkant

Ellenfyrkant
0

Det funkade men upptäckte att även om man väljer "visa i nytt fönster" så öppnas det i det gamla och i detta fall ersätter google som jag länkade till ifokis sidan.

Mvh Ellenfyrkant

ANNIA
0

Ellenfyrkant undrar om du lät sidan ladda färdigt först innan du testade. För när jag klickar på dina två länkar så öppnar båda i egen ny flik (firefox) och eget fönster i IE.

Ellenfyrkant
0

Ja det gjorde jag men det blev annorlunda för mig nu med, hmm… Aja det funkar som det ska nu iaf!

Tack så mycket! Skrattande

Mvh Ellenfyrkant