* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 1184 ggr
AnnL
0

Lägg in filer

Jag kan inte lägga in en videofil från You Tube till Livskvalitet. Markerar videon på You Tube klistrar in på infoga video. Markeras i rutan infoga video på med svart text.När jag sedan skickar det finns det ingen film någonstans.

Har gjort det förut o det har alltid fungerat.

Jag styr själv mitt liv med mina tankar o känslor.

ANNIA
0

Ann när du tar adressen på you tube. Vart tar du den. Är det uppe från adressfältet eller är det under filmen från knappen dela.

Om det är från knappen dela så finns det en länk där till höger. Kommer inte ihåg vad det står. Fler alternativ eller nåt sånt. Klicka på den och sen på längre länk. Då ser du att du får en annan adress där. Den korta adressen inte alltid den funkar.

AnnL
0

Jag tar adressen på dela under bilden.

AnnL
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nu provar jag att ta den långa länken.

ANNIA
0

Och den funkade. Glad

Karmatarerskanise
0

Ja, som du ser är det den i adressfältet man ska använda :)

ANNIA
0

Nina det finns två alternativ. Ena ta direkt från adressfältet, andra är knappen dela, bara det att man får klicka på längre länk som finns till höger.

Jag gissar att den adress som kommer vid knappen dela funkar direkt på många andra ställen på nätet. Men iFokus vill ha hela adressen.

Karmatarerskanise
0

#6 Enklast tycker jag är att kopiera rakt av från adressfältet, har alltid fungerat på de sajter jag är på :)

ANNIA
0

Även jag gör så. Men finns andra som använder dela knappen och den knappen har nog funnits ett tag den också. Men ev att dom gjort om adressen där, eller så är det att iFokus i och med nya bara accepterar den längre.

AnnL
0

Kan inte kopiera direkt från adressfältet. Fick klicka på längre länk för det skulle fungera.

ANNIA
0

Ann varför kan du inte kopiera från adressfältet. Vilken webbläsare har du kanske jag kan kika.

Karmatarerskanise
0

#9 Jasså? Är det någon inställning du har på datorn som gör att du inte kan kopiera från det vanliga adressfältet?

AnnL
0

Jag har firefox. Har inte haft några problem innan att bara gå in på dela markera adressen så den blir blå, kopiera, klistra in.

Karmatarerskanise
0

#12 Okey, men jag syftar på adressfältet som finns uppe i varje internet sida. Där du skriver tex www.ifokus.se för att komma in på iFokus.

Det är den texten jag alltid kopierar.

ANNIA
0

Ann då är det möjligt att det är så att iFokus numera bara accepterar den längre länken.

Jag själv har aldrig använt dela-knappen så vet inte hur den fungerade förut.

AnnL
0

#13 Tack för tippset. Det har jag inte provat.

# 14 Nu fungerar det i alla fall. Tack.