ifokus på mobilen
nHejsa! Vet någon när mobilversionen för iFokus är klar? Min dator kraschade i helgen så får klara mej på min galaxy ett tag men det är inte lätt då det är en massa buggar:-( Problemen är många men behöver väl inte dra upp dom om det fortfarande arbetas med det. Lite OT men gillar " gräv i arkivet"!
/ Veronica, sajtvärd för Iller.iFokus
Vermonica jag har ingen aning när det är tänkt att själva mobilversionen ska vara färdig. För vanliga iFokus ska ju funka först.
Däremot så bör det ju funka att surfa till vanliga iFokus på mobilen även om det är bökigare. Brukar inte använda mobilen själv till att surfa med. Gjort det vid nåt tillfälle förut och fick då att sidan var för stor, men det låg nog mer på min mobil att den inte kunde hantera iFokus på rätt sätt.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag hoppas på snar återkomst. Bristen i denna funktion gör att mina ifokus-besök blir väsentligt färre. Iphonen är min huvudsakliga kanal hit och då det varje gång visar sig att den anpassade sidan inte finns så blir det inga sajtbesök.
Någon chans till priotering av denna funktion?
Jag vågar inte lova något när det gäller mobilversionen. Däremot kan jag säga att vi själva längtar efter den också. :-)
Nu har det ju gått tre månader sedan vi senast efterlyste iFokus i mobilen. Händer det något?
Skulle gärna vilja ha tillgång där, eftersom jag har fått mindre datortid hemma, men mer i mobilen…
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)
Det har inte blivit något än, men det ligger högt på listan hos utvecklarna.
#5 Gillar det.
Men önskar mig en nu… 
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)

Nu finns iFokus för mobiler http://www.ifokus.se/about/mobile
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!