Guldmynt, klickar, men händer inget?
Har legat på "Du har hittat 164 Guldmynt." i flera dagar, klickat på mynten när de dyker upp och väntat upp till några minuter men det kommer inte upp skylt att man tagit mot någon som det gjorde tidigare. Är det omändrat eller har ni slutat med detta? Vill gärna få lite flera Guldmynt. Vill gärna få lite mer än 164, när jag väl klickat på dem. 
Jag fick just ett och klickade. Fick ingen popup men däremot ett mynt, så det ska fungera fortfarande. (Kan inte svära på att jag inte valt bort meddelandena.)
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
För mig fungerar det som det ska. Skriv en felrapport enligt mallen :)
Det ser ut som en bugg såvida du inte just skickade ett privat meddelande till någon?
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Glömde bort att det fanns en mall! Men det fungerar nu helt plötsligt så jag gör ingen felanmälan.
#8 Kolla inne på värdsajten.
#0, 8 - Jag kan inte säga med absolut säkerhet, men jag har en rättså bra teori. ;)
Längst ner i guldmyntspopupen finns en länk "Visa inte det här meddelandet igen" (eller någonting i den stilen). När man klickar på den så sätts en flagga på din användare som gör att du inte längre ser meddelandet efter att du plockat upp Guldmynt.
Den flaggan var satt på din användare (jag har plockat bort den, så nu borde de synas igen).
Du får ändå Guldmynt när du klickar på dem (du har 183, inte 164 nu).
Hoppas det bara var det - om det fortfarande strular så säg till.
-- erik