Bugg bland mynten!
Jag plockar upp ett mynt.
När jag gör det så är jag i full fart med att skapa en undersökning.
Jag plockar upp myntet, klickar sedan på Publicera inlägg.
Då får jag följande problem, se nedan.
När jag går tillbaka till sidan så är myntet tillbaka. Jag plockar upp det igen, får då till svar:
"Grattis du har hittat ett Guldmynt, men eftersom du inte har lagt det andra i fickan än så kan du inte plocka upp detta."
Saknaden av små kattassar är enorm... Att överleva det varje dag är en konst...
Sajtvärd på julen.ifokus.
du har råkat få två mynt inom en 5 minuters period, det är spärrat så att man inte ska kunna få flera.
Ahaaa! Tack! Konstigt att det då dök upp, men nu fick jag svaret på problemet… Tack!
det dök förmodligen upp för det var "samma mynt" du fick fram två gånger.
Okej, nu förstår jag.
Hmm skumt, men buggar kan ju uppstå ibland…. Däremot så lyser ibland mynten med sin frånvaro istället oavsett hur länge man sitter 
C'est la vie.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
# 6
Jaa, eller hur 
Kan notera ett relaterat beteende som inte är helt självklart: Om man använder bakåtknappen i sin webbläsare får man ofta upp samma sida som man redan sett tidigare, och då kan guldmyntet visas igen, även om man redan har plockat upp det.
Det myntet är inte "giltigt" längre, så om ni plockar upp det så kommer ni inte få fler Guldmynt.
MEN: Om ni missar att plocka upp ett Guldmynt, som ni ser när ni är på väg från en sida, så är det ofta möjligt att gå tillbaka och plocka upp det! Samma begränsningar som vanligt gäller dock.
-- erik

Jag har just fått samma meddelande trots att jag inte backat eller hållit på utan klickat runt som vanligt. Tror inte det var inom 5 minuter heller, men där kan jag ha fel.