* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettstarta-sajt
Läst 1322 ggr
ponnyfotot
0

Får man starta ett forum här?

Jag är bara 14 men jag vill jätte gärna starta ett forum här, min fråga är: kan jag det?

JohannaEkroth
0

Jag tror man måste vara 18 år för att få starta ett forum.

Medarbetare tror jag att du får vara däremot.

Vad är det för forum du skulle vilja starta? Vad ska det handla om?

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

ponnyfotot
0
Wand
0

Du måste vara 18 för att få Starta en sajt här på iFokus, ibland kan undantag göras om man har föräldrars godkännande etc, men tror inte det är vanligt. 
Det är mycket jobb med att bygga upp en egen sajt, många artiklar ska skrivas och man har ett stort ansvar.

Vill du prata om modellhästar så kanske det finns någon sajt där du kan prata om det, t.ex barnens iFokus eller tonåringar iFokus? Båda är ju sajter där du kan prata om precis vad du vill, och det finns nog fler som delar ditt intresse även om inte sajten är just utvecklad efter det.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

ponnyfotot
0

Jag vill att modell hästar ska ha ett eget forum eftersom det inte bara är barn och tonåringar  som snackar om dom utan även vuxna.

Det är så att jag och dom andra samlarna (främst märket schleich) nu håller till på djur forumet Zoonen.com , men det är mest till för djur och du är ju modellhästar lite ot så vi tycker inte riktigt ämnet passar där.

Alex
0

#4 Det är ingen äldre med där då, som vill starta forumet?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Wand
0

Finns det ingen utav de äldre som kan tänka sig att Starta en sajt här på iFokus i sådana fall? Du kan ju alltid maila till iFokus och fråga hur du kan gå tillväga om du vill Starta en sajt, men det kan nog bli svårt om du bara är 14. Har för mig att en tjej här på iFokus startade en sajt när hon var 15, men då fick hennes föräldrar skriva på kontraktet, eller hur det var. Men som sagt, tror inte det är så lätt.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

JohannaEkroth
0

Håller med övriga att en modellhäst-sajt skulle funka om någon över 18 år är Sajtvärd och du kan i så fall bli Medarbetare om sajtvärden går med på det vill säga. Flört

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else