Vill öppna Trötthet ifokus
Jag undrar om någon här inne ka nvar intreserad av att hjälpa mig att starta trötthet fokus.
JAg lider av ospecifik trötthet som läkarna och spykologenr inte vet vart det komemr ifrån och det påvärkar hela mitt liv.
Det känns som att många är trötta av olika anledningar, både små saker som lätt kan påvarkas till sånt som man inte ka ngöra något åt utna rätt vård och diagnos.
Så jag vill sammla all information, Vitaminbrister, Sömnproblem, sömnapne, Motnion, hjärtproblem, deprosjon, matvanor, Bokstavsdiagnoser.
Vet att det finns flera sajer om detta men ingen sajt som inriktar sig på tröttheten, om du är trött kanske du inte alls tänekr på att det ka nbero på något av dessa anlednignar, eller du kanske inte vet var du ska be om hjälp. kanske du behöver stöd att ändra din vardag, eller bar våga be om hjälp.
Här får du info om hur du går tillväga om du vill Starta en sajt.
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
tack har redna hört av mig till dem och sagt att jag vill öppna den. HAr även fått tag på en här inne som är intreserad att vara Medarbetare.
Har kommit på lite bra Articklar so mborde skrivas och hoppas att jag får starta upp Detta.

Om det startas en sida om detta så kommer jag bli medlem direkt! Känner dock att tiden inte räcker till för att vara Medarbetare på fler sajter.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!