dejtingsida i fokus
Om det inte finns så vill jag starta en. Någon mer som är intresserad?
mvh/ maichel
Maichel
Jag är inte intresserad av att vara med och starta en, men tror det skulle kunna vara en jättebra idé!
Vi på relationer får ofta inlägg om att man söker vänner, kanske går att få på samma sida som dejt?
/Christine
Tack det tror jag också att folk ska hitta det dem letar efter på rätt spår och få sin chans ;-)
Maichel
Tycker det hör ihop med relationer.ifokus :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Är inte intresserad! är inte någon dejting person!
Men det kanske många andra är, så du det kan nog vara en bra idè!

Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!

#5 Nej det finns ingen åldersgräns på iFokus, annat än att man ska vara 18år för att Starta en sajt.
_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!
#6 Ok, då vet jag.
Ta allt som skrivs på Internet med en nypa salt. Du vet inte vem som sitter bakom det andra tangentbordet och du vet inte vilken kunskap eller utbildning de har. Tänk efter själv!
Ja, hur ska man göra på en dejtingsite då? Jag tycker det är rätt olämpligt att en sådan sida är tillgänglig för barn.
Tyvärr kan man ju aldrig veta hur gammal en person bakom nicket är.
Det klart man inte kan veta vem som ljuger eller inte MEN vi ska väl vara medvetna om att det är olagligt att dejta någon som är under en viss ålder? Grooming-lagen har ju kommit till för att skydda barn och ungdomar.
Jag tvivlar starkt på att IFOKUS-ledningen vill hamna i trubbel där.
Jag tror det är lättast att inte ha en dejtingsida alls inne på iFokus. Det kan lätt bli fel.
Så är det säkert, men om folk vill ha en så får man väl diskutera det.
Jag tycker att det är en bra idé faktiskt. Tycker inte det hör ihop med rellationer.ifokus eller annan sajt. Men det är nog viktigt att tänkaigenom hela strukturen förstås. Tillåt mig använda ordet "super-troll". De kan ju lätt hamna på sådana sajter. Riktigt otrevliga typer alltså.
kanske skulle man behöva ha allt låst och kunna bevisa på nåt sett att man faltiskt är 18 år :/ men hur är ju frågan
(jag vet det kan låta konstigt att jag en 13 årig tjej försöker att hitta lösnningar till en dejtingsidan :P men jag tycker det är roligt att ge ider och hjälpa till)