Kan inte bifoga bilder i trådar
Jag har ett litet problem som jag också haft under några veckor nu. Jag kan bifoga bilder i trådsvar, men inte då jag skapar trådar. Jag trycker på "Välj fil" men inget händer. Väntar även för att se om den behöver laddas, men nej. Och då trycker jag igen, och igen, och igen, och igen, men inget händer.
Men om jag sedan postar tråden och sedan gör ett inlägg i tråden med en bifogad fil så funkar det på en gång.
Har även ett annat "problem", detta är att det är väldigt, väldigt segt att kryssa bort diskussionter i "uppdaterade inlägg". Ibland får jag trycka på krysset 10-20 gånger innan det faktiskt kryssas bort, så var det inte förr. Och nej, det är inget som behöver laddas där heller, utan inget händer helt enkelt, så jag får trycka, vänta, trycka, vänta, trycka, trycka, trycka, vänta osv.
Fler som har dessa problem?
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Vad har du för webläsare? Har du testat med någon annan för att se om det är samma problem där?
Har du rensat webhistoriken sen problemet uppstod?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag har chrome och allt har funkat felfritt tills för bara några veckor sedan. Har haft chrome i flera år. Har dock inte rensat webhistoriken så det kanske jag ska prova! 
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Ja, testa med det först. Och starta om webläsaren efteråt. 
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst