* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettmeddelanden
Läst 1228 ggr
PiganX
1

Går inte att radera PM

När jag raderar PM i min inkorg så funkar det, de försvinner. Men så fort jag "lämnar" rummet för meddelanden, och klickar mig vidare nån annanstans på sajten så kastas jag ut från iFokus. När jag sen loggar in igen så har de raderade PM:en återställts igen.

Detta händer gång på gång, och det har varit så i ett par månader också. Obestämd

PiganX
1

1) Händer samma sak om du försöker igen? Ja.

2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar? http://ensamhet.ifokus.se/conversations

3) Vad gjorde du när felet inträffade? Jag försökte ta bort PM i inkorgen.

4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel? Jag fick inget felmeddelande, men jag loggades ut och meddelandena jag raderat återställdes igen.

5) Vilken webbläsare använder du? Google Chrome, men har även testat samma med Internet Explorer och det blir likadan. Även testat från olika datorer.

6) Har du rensat webbhistoriken? Ja.

7) Är det något mer du tror att vi behöver veta? Nej, inte vad jag kommer på nu i alla fall.

[grankvist]
1

#0 Liknande skedde för mig, men med att bli medlem, eller inte medlem på olika sajter. Främst med mobilen, men även tidigare med dator.
Obestämd

PiganX
0

Förvånad

Karmatarerskanise
2

Jag har fört detta vidare.

PiganX
1

#5 Tack Hera! Glad

PiganX
0

Nu fyller jag i mallen igen, eftersom det är precis samma visa nu som förra gången jag skrev om det.

1) Händer samma sak om du försöker igen? Ja.

2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar? http://ensamhet.ifokus.se/conversations

3) Vad gjorde du när felet inträffade? Jag försökte ta bort PM i inkorgen.

4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel? Jag fick inget felmeddelande, men jag loggades ut och meddelandena jag raderat återställdes igen.

5) Vilken webbläsare använder du? Google Chrome, men har även testat samma med Internet Explorer och det blir likadant. Även testat från olika datorer.

6) Har du rensat webbhistoriken? Ja.

7) Är det något mer du tror att vi behöver veta? Nej, inte vad jag kommer på nu i alla fall.

Karmatarerskanise
0

Har rapporterat det igen.

Niklas
0

Jag skriver upp det på att-göra-listan.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning