* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 1570 ggr
Cerrolyn
2

Hittar inta *Köp & Sälj-sajt*

Jag hade för mig att det fanns en köp & sälj sajt här. Men jag kanske minns fel, jag kan inte hitta det i alla fall.

Har jag drömt detta eller har det funnits en sådan sajt?

**MVH Cerrolyn

Niklas
0

Djurannonser är den köp- och säljsajt som finns. Du hittar den här:

http://djurannonser.ifokus.se/

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Cerrolyn
0

Jo den känner jag till. Men en allmän tänkte jag på.

**MVH Cerrolyn

Niklas
0

Det finns inte.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Cerrolyn
0

Ok tack för svar.

**MVH Cerrolyn

Tatsja
1

Det var väl uppe på tapeten att starta en sådan. Men den frågan finns på iFokus.ifokus.

Väl mött, Tatsja

Du tittar väl in på Fotboll iFokus?

Swadika
2

Det borde finnas en sådan sajt, vet själv att jag flera gånger kännt att jag behöver en. Allt man säljer har ju inte med djur att göra :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Swadika
0

Obs, såg inte att detta var en gammal tråd, ber om ursäkt. Såg den där nere och tänkte inte på att kolla datum ._.

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Cerrolyn
0

Det är ingen fara.

**MVH Cerrolyn

beem
3

Jag tycker också att det skulle vara bra med  en avd. köp och sälj som tex ligger längst upp vid artiklar, inlägg, om sajten, länkar  osv. En köp/sälj-sida för alla sajter.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

silverhuldra
0

hmm undrar vad vi skulle sälja på allergier i fokus, en extra dos pollen i en bag in box, eller ett allergikit med de vanligaste allergenerna Flört

Mvh. Silverhuldra

Amandla
1

beem, du får väl föreslå det på de sidor du brukar vara på! På Pudel har vi det, likaså på Tarot. Övernaturligt däremot, där saknas det vad jag kan påminna mig. Kanske ska ta och fixa det? Flört Böcker finns det ju säkert som vill byta ägare, kanske andra saker också.

beem
2

Jag tänkte mig 1 köp och sälj - samma för alla sajter.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Swadika
2

#12 Tycker jag också, att behöva leta reda på rätt sajt för att sälja något är rätt jobbigt, framförallt om man säljer något som typ har flera olika sajter så ska man skriva på alla osv osv ^^ Då är det lättare med en sajt :)

Mvh Swadika
Sajtvärd på reborns 

Cerrolyn
1

#12 Det var så jag också menade.

**MVH Cerrolyn