* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 1313 ggr
sanne62
0

felmeddelande

.

jag har haft denna text på skärmen nu i 2 dagar…e de mer än jag ?

den kommer så fort jag trycker på "inlägg", men jag kan trycka på befintliga inlägg och då uppdateras nya…

kunde inte heller logga in från favoritlistan på datorn men om jag skrev om adressen i webbläsaren så gick det bra…felet måste ligga hos iFokus, för det var likadant på jobb idag…

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

walter
0

#1 Varför det? Jag får samma, länken "inlägg" på smyckestillverkning fungerar inte. Vad mer behöver ni veta?

hej

Karmatarerskanise
0

Mallen är till för att det ska bli lättläst och enkelt att se vad som kan vara problemet. Därför är det bäst att fylla i den.

Har du rensat webhistoriken?

walter
6

#3 Jag trodde mallen var till för att ge så mycket information som möjligt och för att ni skulle slippa ställa samma frågor hela tiden (det sistnämnda har jag läst vid något tillfälle).

Hur kan mer text bli mer lättläst?

Nej jag har inte rensat webbhistoriken då felet ligger på iFokus. Tar bara några sekunder att själv kolla om den länken fungerar eller inte.

hej

Karmatarerskanise
0

Jag för vidare problemet.

Erik
0

Jag har en uppdatering på väg upp nu som förhoppningsvis löser problemet. Säg till om ni fortfarande upplever problemet senare ikväll (det bör ta en stund innan alla processerna startat om, så var inte FÖR snabba med kontrollen ;)).

-- erik

sanne62
1

jepp…min "inlägg" funkar nu….tack Skrattande

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

walter
1

Den fungerar även för mig. Glad

hej

Karmatarerskanise
0

Så bra :)

Fridaaaa
0

Så kommer det enbart upp för mig om internet krånglar :)
Men klickar jag bakåt så kommer jag till inlägget och kan publisera det jag skrivit  ;)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Karmatarerskanise
0

#10 Detta var en bugg och hade inte med ens uppkoppling att göra.

Fridaaaa
0

#11 Jag har dock fått det varje gång det har krånglat med internetuppkopplingen, aldrig annars.

walter
0

#10 Det här gällde inte skriva/publicera inlägg. Det var länken uppe i svarta listen som inte fungerade och det var så varje gång.

hej

Karmatarerskanise
0

#12 Det förstår jag, jag bara talar om att så inte var fallet nu. Nu gällde det en bugg som blev åtgärdad.

Fridaaaa
0

#13 Nej det vet jag men skrev när JAG fick upp den rutan alltså kommer det upp på fler gånger än det TS skrev, vilket är bra för ifokuskillarna kanske att veta?

#14 Nej det vet jag, jag kan läsa;)
Men undra varför det kommer upp när internet krånglar? gör det fortfarande.

Karmatarerskanise
0

Förmodligen är det ju för att du tappar kontakten med nätet och då även iFokus.

Om du vill anmäla det som ett fel så gör en rapport. Den här tråden handlar ju som sagt om något helt annat. Därför man blev fundersam om du trodde att det du skrev om var samma som detta problemet.