* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 794 ggr
Andina
0

Jennylove Oseriös medlem - ta bort

Ännu en oseriös medlem som bör tas bort:

Jennylove

Fick detta gästboksinlägg:

jennimoura1@(epostadress) Hallå Mitt namn är Jenni, jag såg din profil och det var intressant så jag skulle vilja veta mer om dig. Det kommer att bli ett nöje att läsa från dig, om du inte skulle ha något emot, kan du maila mig privat på jennimoura1@(epostadress) så att jag kan svara dig snabbt och även skicka min bild för dig att veta mig. Jag kommer att väntar din e-post inom kort, kyss. Din vackra nya vän, jennifer Hello My name is Jenni, i saw your profile and it was interesting so i would like to know more about you. It will be a pleasure to read from you,if you wouldn't mind, you can email me in private at jennimoura1@(epostadress) so that i can reply you quickly and also send my picture for you to know me. I will be expecting your mail soon, kiss. Your lovely new friend, Jennifer

(ändrade epostadressen här)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

Mimmi
0

Jag har också fått detta meddelande, av samma användare.

Finns det ingen funktion för att anmäla användare?

[RadioMG]
0

Ren SPAM! Vad ni än gör så skicka INTE e-post till hen. Ni kommer få en hel drös SPAM till er e-postadress.

Emo
0

Jag har också fått det.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

deeman
0

Fick det också.

Daniel, Värd: Datorn i Fokus. Medarbetare: Webbprogrammering iFokus.

Karmatarerskanise
0

Medlemmen är nu avstängd.

Andina
0

Tack! :)

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

MichaelE
0

Tack