Tekniskt fel - Reklamfritt
Försökte beställa reklamfritt men får meddelande om att det är tekniskt fel.
Märkte då att det verkar vara ett fel i ett av SMS,en som skickas till en. I det andra står det "Din prenumeration från Internetfokus I Sverige AB på 20 kr har avslutats p.g.a. att debiteringen misslyckades. Du kan beställa tjänsten på nytt genom att skicka "" till 72345"
Feler är ju då att det bara står att man ska skicka till citattecken, inte vad man ska skriva. Antar att det ska stå att man ska skicka "ifokus reklamfritt".
För övrigt undrar jag om man kan få hjälp med att få reklamfritt? Har nyss ändrat mitt nummer här inne, vet inte om det är det som spökar?
Vad du har för nummer inskrivet här på iFokus ska inte spela nån roll. Det var nåt som krävdes för ett par år sen. Om det har ändrats tillbaka så att det krävs idag så borde det stå inskrivet under både Insider och reklamfritt.
Så det som verkar ställa till problem är mer att det bara står citattecken. Eller så din operatör som på nåt sätt ställer till det.
.
Läser jag info om reklamfritt och även Insider så håller det tydligen på att göras om. På reklamfritt så är texten om hur man beställer via sms borttagen och det står bara om bankgiro.
.
Fast själva smset där citaten står spelar väl varken till eller från i själva beställandet? Det är ju bara information till mig som köpare.
Jag var inne på reklamfritt bland mina inställningar, där stod det ingenting. Ska kolla din länk.
Var läser du informationen om att görs om?
Det står kvar inne på de egna inställningarna det borde även ändras där om man bara kan köpa via bg. Borde även ändras på Insider på egna inställningarna.
Under insider står det att just den tjänsten görs om.
Men då texten ändrats på reklamfritt så verkar det ju även som den till viss del gjorts om.
.
Vi får väl se vad killarna säger. Lite tråkigt om man bara kan köpa ett helt år.
Såg nu att Insider fortfarande står som vanligt bland ens inställningar, att man kan skicka sms. Detta kan man tydligen inte, så det borde också ändras.
#0: Skicka ett PM till mig.
Ok