Vad menar dom med "tass"?
Hej!
Jag har undrat ett tag vad alla på RiF (Råttor) menar med att de skriver "tass" i en kommentar på vissa inlägg.
Tacksam för svar! :)
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!
Du får nog bäst svar av att fråga det inne på Råttor. Jag vet inte vad det betyder, men misstänker att det är samma som *bump*. Att man höjer en tråd till början så fler ser den.
Dom vill följa tråden men har ingenting att kommentera.
Istället för att skriva 'tass' kan man trycka på bokmärk, då blir det exakt som när man har skrivit i tråden, dvs tråden kommer upp i 'uppdaterade inlägg'-rutan till höger när någon skrivit i den.
"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin
Dom puttar upp tråden och får veta när någon skriver i tråden med, det är att visa typ att man själv är engagerad i frågan. Tror det är Bevaka funktionen som man ska använda till det egentligen.
“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”
-Stephen Hawking
Antingen för att få upp tråden eller för att följa tråden. Har du skrivit i en tråd får du automatiskt reda på när det kommer nya inlägg i den
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Ja, men då förstår jag! :) Tack allihopa! :D
♥ Fingal ♥ Silver ♥ Tay ♥ Urchin ♥ Ceder ♥ Juniper ♥Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!