* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettmeddelanden
Läst 1058 ggr
UrchinFamiljen
0

Vad menar dom med "tass"?

Hej!

Jag har undrat ett tag vad alla på RiF (Råttor) menar med att de skriver "tass" i en kommentar på vissa inlägg.

Tacksam för svar! :)

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!

[RadioMG]
0

Du får nog bäst svar av att fråga det inne på Råttor. Jag vet inte vad det betyder, men misstänker att det är samma som *bump*. Att man höjer en tråd till början så fler ser den.

jollycox
3

Dom vill följa tråden men har ingenting att kommentera.
Istället för att skriva 'tass' kan man trycka på bokmärk, då blir det exakt som när man har skrivit i tråden, dvs tråden kommer upp i 'uppdaterade inlägg'-rutan till höger när någon skrivit i den.

"Weather forecast for tonight: dark." ~ George Carlin

Geru
2

Dom puttar upp tråden och får veta när någon skriver i tråden med, det är att visa typ att man själv är engagerad i frågan. Tror det är Bevaka funktionen som man ska använda till det egentligen.

“I don't think the human race will survive the next thousand years, unless we spread into space.”

-Stephen Hawking

Marinas Mix
0

Antingen för att få upp tråden eller för att följa tråden. Har du skrivit i en tråd får du automatiskt reda på när det kommer nya inlägg i den

Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_

UrchinFamiljen
0

Ja, men då förstår jag! :) Tack allihopa! :D

Fingal Silver ♥ Tay Urchin Ceder Juniper Besök gärna min fotoblogg på rattien.weebly.com!