* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etiketttips-information
Läst 1127 ggr
ALPHIRA
0

Mina sajter försvann!

Samtliga mina (dolda) sajter försvann plötsligt (alla utom SUPPORT) samtidigt. Jag hade INTE själv bockat bort dom!!

Samma sekund fick jag på köpet ett dussintal för mig ointressanta sajter. Eller jag fick välkomsthälsningar från dom men dom står inte under "mina sajter". Och är inte bockade i rullistan.

Fick en tips av någon att respektive Sajtvärd kan ta bort mig helt och sen lägga mig tillbaka. Kan det funka?

Amandla
1

Alphira, du måste gå in på varje (dold) sajt och bocka i rutan igen. Tror inte att någon Sajtvärd plockat bort dig 

Farwuq
1

Jag har själv av misstag bockat av dolda sajter, så att de "försvann". Det är bara till och logga in på dem igen och bocka i rutan.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

ALPHIRA
0

Javisst! Men jag har ingen ruta att bocka i !!!!!! Dom finns inte med någonstans!

Logga in…hur menar du då?

Karmatarerskanise
0

När du är inne på sajterna så kommer det en orange ruta ovanför sajtlistan du har till höger, klicka i den så bockas aktuella sajten för igen.

Farwuq
0

Med logga in menar jag besöka. Gör sedan som Hera skriver ovan i #4.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

[Tassy]
0

Eftersom sajterna är dolda måste du alltså skriva in adressen i adressfältet för att komma till sajten. Sen kan du lägga tillbaka sajterna som favoriter.

[dandamimm]
0

Drabbades av det samma för ett tag sedan Alphira och samtidigt dök det upp sajter jag har lämnat och inkorgen fylldes av "välkommenmeddelanden".

ALPHIRA
0

Hera. Jag har ingen orange ruta någonstans hur jag än letar…!

Tassy. Ska prova det. Tack.

Danda. vi hörs.

ALPHIRA
0

Snälla Tassy. Var någonstans skriver jag in adressen?!

Hur dum får man vara alltså……..

Karmatarerskanise
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kolla bilden jag skickat med, jag har markerat den orangea rutan du ska klicka i. Kan du se den är du är inne på den sajt du vill lägga till igen?

Amandla
0

Adressen skriver du in i adressfältet, den vita rutan högst uppe i fönstret, där det står vilken sida du är på om det så är iFokus, Aftonbladet eller Regeringskansliet. Som på den här sajten, där står det support.ifokus.se

ALPHIRA
0

Bästa Hera. Rutan "Mina iFokus-sajter" är SVART. Bara en ruta finns alltså…

(Även "Uppdaterde inlägg" är svart men det ska det tydligen också vara.)

Amandla
0

Gå in på den sajten du vill vara medlem på, då borde den orange listen komma fram.

Karmatarerskanise
3

12 ja dom är svarta. Den orangea listen kommer bara fram när du är inne på sajter som inte ligger som favoritsajter hos dig. Alltså bör den rutan komma fram då du besöker de sajter som försvann från din lista. Du skriver alltså in adressen till den sajt som du vill lägga till som favoritsajt igen i adressfältet där du skriver för att komma in på alla internetsidor. Sedan klickar du på den orangea rutan som ska visas enligt bilden. Då hamnar sajten bland favoriterna igen

Fjäril
0

Hur har det gått för dig ALPHIRA?

Sajtvärd på Övernaturligt

ALPHIRA
0

Allt har ordnat sig och tack till er alla.

Men det var inte så enkelt och det var lite mystiskt med "tillfälligt avbrott", om jag får uttrycka mig så. Allt berodde inte på min okunnighet.

Nu i alla fall är allt OK. -Min sista dolda sajt var mycket motstridig. Behövdes många välkomsthälsningar innan jag kom med…

Sen har jag kvar ett dussintal oönskade sajt-välkomsthälsningar men dom är inte med i Mina sajter. Fast dom tror det…!!