* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 664 ggr
Intehärutandär
0

Inaktiv ifokus-grupp

Jag är relativt ny här på iFokus (6 månad ca) och undrar litet om grupper här som är totalt oaktiva. 

Jag har varit med i en viktigt grupp, där många kan behöva hjälp och stöd/ge stöd sedan start, men den har i princip varit helt oaktiv hela tiden. Ägare/Moderator verkar inte finnas. 

Vad händer med oaktiva grupper på iFokus? Plockas de bort (vilande till ny "ägare") eller är de bara öppna utan rörelser i - så vi "nya" tror att man kan få råd där? Borde det inte finnas fler ägare/moderator om man inte mäktar med?

[Moa-]
0

Många sajter finns det ingen som vill ta över. iFokus genomför nu en "koll" med inaktiva värdar om de önskar behålla och aktivera sina sajter eller om de skall söka nya värdar till dessa.

Är det någon särskild sajt du tänker på?

Intehärutandär
0

Singelföräldrar tänker jag på. Det tycker jag är en viktig grupp, för en utsatt grupp som behöver mycket stöd. 

Det låter bra att det går en koll nu. Nu har jag lärt mig att kolla datumet på senaste inlägget, men jag förstod inte det direkt.

[Moa-]
2

Mirjami-78 är Sajtvärd på Singelföräldrar, hon var aktiv på iFokus senast igår, så hon bör nog anses som aktiv. =) Viktigt att tänka på är att det inte är sajtvärden som är sidan, en sida som endast hålls aktiv av Sajtvärd blir snabbt innehållslös och trist.

Två av medarbetarna är däremot inte aktiva på iFokus längre, hör av dig till Mirjami-78 om du är intresserad av att hjälpa till att aktivera sidan. =)