Använder du fliken "Favoriter"?
Använder ni fliken favoriter där man ser användare och när dom senaste var aktiva (*)
Personligen tycker jag den är rätt oanvändbar, men den kanske skulle kunna göras mer användbar?
*) Ska se, tydligen en bugg att det inte uppdateras korrekt just nu.
Mvh // Johan
Nej, jag använder den inte, men om den blir bättre, så kanske jag skulle använda den.
/Désirée
Nej, jag använder inte den. Såg relativt nyligen att jag verkade ha fått en favorit automatiskt (eller av misstag?) när jag var helt ny på iFokus, men den favoriten tog jag bort.
Sajtvärd Katter iFokus
För mig har den varit användbar då det är lättare att hitta tillbaka till vissa användare vilkas inlägg man gärna läser, osv. Jag tycker inte att den behöver ändras för att bli mer användbar.😊
#0: I sin nuvarande skepnad använder jag den inte.
// Harley
Nej aldrig.
Har aldrig använt den.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Nepp.
//Jessie
Jag har använt den ibland och har haft nytta av den.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Ibland använder jag den.
Jag säger som Magi-cat, det händer att jag använder den och har haft nytta av den.
"Everything will be okay in the end. If it’s not okay, it’s not the end." ~John Lennon
Ja
MVH Alva <3
Aldrig använt den.
"You can look back, but it's best not to stare." (Tom Petty)
Nej aldrig.
/Maria
Varit frestad länge att ta bort den.. Men…
Om det blir av att bygga bloggar, så blir det mer relevant att ha ett bra sätt att följa personer och inte bara sajter.
Jag saknar generellt blogg-kulturen. Och jag känner ibland att jag vill skriva saker, men det finns ingen bra sajt att publicera det på.
Mvh // Johan
#14 Jag skulle uppskatta bloggmöjligheten och där vore det ju bra att kunna följa medlemmar/personer.
/Désirée
#14: Jag tror bloggar till och med skulle kunna locka nya medlemmar då man idag inte har särskilt många enkla alternativ! :)
MVH Alva <3
Jag använder fliken då och då.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Nej.
Aldrig ens tittat under den vad jag vet.
Nej, jag använder inte den.
Jag skulle gärna se att den finns kvar. Fast man inte använder den för jämnan kan det ju finnas tillfällen när den är bra att ta till.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
#0: Nej har aldrig använt den
Sorg är kärlek som blivit hemlös
#21:
Så tänker jag också.
Nu verkar "senast aktiv" fungera igen.