* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettfel-och-buggar
Läst 800 ggr
Tuva-Lena
0

Går ej att byta signatur

..och inte att byta ut länkarna till mina hemsidor heller. När jag skall spara ner så händer ingenting, annat än att den gamla signaturen och den gamla länken ligger kvar. Obestämd (Det här gäller alltså min personliga sida)

"Att många tycker samma, betyder inte att dom har rätt.."

AnneN
1

Gör gärna en rapport enligt denna mall, så slipper vi ställa alla standardfrågorna.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tuva-Lena
0

Tack Anne! Då kopierar jag frågorna till att börja med:

1) Händer samma sak om du försöker igen?

Ja jag har försökt flera gånger

2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar?http://support.ifokus.se/settings/users/4d7121b1b9cb4620e9022599-tuva-lena

3) Vad gjorde du när felet inträffade? Jag försöker spara ner ändringarna men ingenting händer, sidan laddas inte heller om

4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel? Inget felmeddelande, bara att inget händer. Om jag klickar på "Spara ner-knappen" så är det bara dött - ingen reaktion what so ever..

5) Vilken webbläsare använder du? IE 7,0. Borde väl uppgradera antar jag men trivs inte med de nyare versionerna

6) Har du rensat webbhistoriken? ja, fast jag gör det inte varje gång jag stänger datorn

7) Är det något mer du tror att vi behöver veta? Nej inte vad jag kan komma på..

AnneN
0

Okej, testade nu att ändra snabbt i min signatur både med IE8 och Chrome och det fungerar utmärkt.

Misstänker att det kan vara så att det inte fungerar med IE7 då det är en gammal version.

Har du möjlighet att testa med en annan webläsare? (man kan ha flera olika installerade samtidigt)

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

Tuva-Lena
2

Jo jag har fått rådet att testa fire fox, kanske vore idé att göra det..Tyst Tack snälla Anne! Jag återkommer om det inte funkar då..Glad