* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: önskemål-förslag
Läst 3038 ggr
Pelle Långlös
50

Ta bort "reklamrutan" mellan inläggen

Fler som tycker att den rekommenderade rutan som kommer upp mellan inläggen/kommentarerna är störande. Man tror ju att tråden tagit slut eller uppfattas som irriterande reklam.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

linn8
19

Håller med!

Innan du går hemifrån, kolla både en och två gånger så att du är säker på att du har huvudet med dig!

Candy123
19

Håller helt med dig :)

🐶HUND-BLOGG (australian kelpie & golden)🙂

😊Instagram @dundee_the_kelpie, @ceciliah_98 och @ciliskaniner🤓

Ljuskristallen
15

Jo jag håller helt med men är det inte så att man provar sig fram lite grann nu och att lite barnsjukdomar kommer som följd ?

Men absolut den är helt klart i vägen det kommer vi inte ifrån men det kan ju bli bättre för det här är ju helt nytt för i fokus och att det som allt annat blir bra sen när allt är väl in prövat så kommer det att fungera bra 🙂

[Nathalie62]
6

Det verkar tyvärr som att det är meningen det ska vara så 😢

Karmatarerskanise
0

4 det är inte säkert. De testar som sagt olika ställen!

[Nathalie62]
1

#5, Enligt Niklas så verkade det i alla fall så, att det ska ligga  efter tredje kommentaren.

[Mustangcab]
0

Mne så bra, då vet man att det kommer en reklamruta efter 3dje kommentaren😃

[Nathalie62]
0

#7, Ha ha, gäller bara att ha det på minnet också 😛

bamse6311
2

Tycker personligen inte att det stör nämnvärt mycket även om man de första gångerna undrade vad som stod på.

Har nog redan vant mig helt enkelt.

Bästa hälsningar,
Bertil

beem
11

Tyvärr har jag flera gånger trott att inlägget ovanför rutan är det sista och då gått vidare. Nu har jag lärt mig att det inte är så men jag tänker på nya medlemmar som kanske gör samma misstag.

Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris

Angelfish
11

Jag gillar absolut inte den där "reklamrutan", den är väldigt störande, och jag hoppas innerligen att den inte blir kvar.

Men om det nu ska vara en "reklamruta" där så önskar jag att dom sätter en likadan röd rand under den som ovanför den, då blir det åtminstone lite lättare att se var den börjar och slutar.

Karmatarerskanise
3

6 nej, han har sagt att dom testar var det ska ligga. Påstår du annat får du gärna hänvisa till inlägget där han säger att det är bestämt nu.

[Nathalie62]
2

#12, Läs på värdsajten Hera.

.

Mer vill jag inte skriva här, det är bara att läsa bland kommentarerna så kommer du finna det där!

Karmatarerskanise
4

13 det är du som ska läsa vidare i tråden. Där står mer information och absolut inte att det är definitivt. Tar för övrigt bort dina citat då inget från den sajten får spridas. Du kunde skickat pm då det gäller den sajten. Så NEJ, inget är bestämt ännu!

[Nathalie62]
6

#14, Det är fortfarande i beta, det är riktigt men det är meningen att det ska vara så annars hade det inte noterats i och med att det just är i beta stadiet så läs om och läs rätt.

Karmatarerskanise
1

15 placeringen av rutan är inte bestämd. Jag skickade pm till dig med länk till var du kan läsa detta från självaste niklas själv. Vad beta betyder har jag ingen aning om :)

[Nathalie62]
3

#16, Det har jag förstått att du inte gör så därför är det onödigt och diskutera vidare.

Jag informerade bara så folk inte trodde det berodde på något annat.

WildeSau
25

Länkar till fullständigt irrelevanta inlägg, baserat på, ja, något godtyckligt….

widgets.sprinkletxt.com^ tillagd i adblock

Sådärja!

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Karmatarerskanise
0

17 du får gärna förklara "beta" :)

[Nathalie62]
2

#19, Det gjorde jag i pm till dig.

Karmatarerskanise
0

Ska kika

perjoh
2

Jag ser helst att den kommer allra sist i en tråd.

/\/\
>'x'<
 (\ /)~~

mikeiko
17

#18 Dagens hjälte!

Pelle Långlös
14

Tack #18 Skall fixa det när jag kommer hem.

MVH Ylva Blomma
* Bloggen om mitt liv *

Andina
12

#18 - 😃

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck ♥· Medarbetare på Healing

VildaVittra
14

#18 🌺💋

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Anders 50
13

Förstår inte vitsen med att den ska ligga inne i tråden. Tycker den irriterar!

Vi har väl förstånd nog själva att hitta trådar som intresserar oss?

Tycker forumet varit jättebra som det varit hittills. 🌺

// Anders...f.d. 890-3 .....och fortfarande batteridriven!

Ladydragon
13

#18 instämmer använder oxå Adblock och då kan man få bort den irriterande rutan…..

tycker oxå det är vansinnigt med en sån ruta mitt bland inläggen och den borde oxå göras om med bättre typsnitt och vore även bra med bättre markerade kanter….

Rita-S
3

jag med finner det litegrann störande att relevanta inlägg kommer "mitt i". Antigen direkt efter #0 och innan #1 eller efter sista inlägget är vad jag önsker mig. Textstorleken stör mig inte, men placeringen gör.

//Rita, sajtvärd på Husmorstips,  fibromyalgi och julen, medarbetare på Lantdjur
Följ min julblogg,  bloggen och min hemsida. 

[Nathalie62]
11

Perfekt 18! Tack ❤️

[Thiah]
8

#29 ja jag tycker också att den får vara antingen i början eller i slutet.

Den får även vara mera markerad och tydligare. För min hjärna blir det bara slafsigt att ha den som den är nu.

[peter54]
15

Riktigt irriterande tycker jag att det är och jag tycker inte att den ska vara någon annanstans i tråden heller. Bort med skiten ur trådarna.

[VSK]
0

Hostfile är min vän 😃

[peter54]
1

Jag har noterat att rutan är borta, tack för det 🙂