HJÄLP! Är detta virus eller vadå?
Hej ! Det står helatiden att jag har mejl och jag stör mig på det.
Jag har verkligen inga mejl o jag har kollar på olästa medelanden flera gånger men jag har ända inga nya, vad är detta för något, är det virus?
Många märkliga saker har hänt på iFokus för mig men jag har fixat dem förutom detta!
Nej, det är inte virus.
Troligen har är det systemmeddelanden. Om du kollar mitt på sidan när du går in på meddelanden. Är där systemmeddelanden som är fetmarkerade där?
Nej det är inget virus så du behöver inte oroa dig för det Kakisen, däremot kan det vara en liten bugg men det är inget farligt.
Har du klickat på "Äldre" längst ner i meddelandelistan (eller på fliken "Olästa")? Om det kan ligga något oläst där?
Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst
Jag har inga systemmedelanden #1
#2 Ok men hur tar man bort de?
#3 Har klickar på olästa det var det jag mena med olästa medelanden :)
Help? :(
Har du som Alex skriver kollat på nästa sida i dina meddelanden? Att du bläddrat bak och kollat?
Du har inte fått några inlägg bortröstade?
Har du rensat webbhistoriken?
Ja, Jag har kollat.
Nej inga inlägg bortröstade?
Vad är webb historiken?
#4, Om det är en bugg är det något killarna i så fall får åtgärda, det är tyvärr ingenting vi kan göra åt. Du kan alternativt kontakta Niklas så kan han kolla upp det.
webbhistoriken är sådant som lagras på din dator och sådant tömmer man oftast i verktygsmenyn i webbläsaren.
Ok tack
Om du vill kan jag logga in som dig och se om jag hittar några olästa meddelanden.
Kanske det :) Hacka bara inte mitt konto :P
Kan vi Pma o kan du mit lösenord?
#11, Du behöver inte alls vara orolig kakisen, Niklas är en fullständigt ärlig person och är en bland dom som styr iFokus nätverk 😃
Okej vad bra, tack :)