* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettmeddelanden
Läst 1832 ggr
Ove555
1

Blockera någon från att skicka pm?

Hej! Jag undrar hur det är med det här att blockera någon att skicka pm Till en?

[Memento Mori]
6

Jag förstår inte riktigt vad det är du undrar över? Om man blockerar någon från att skicka PM så kan denne person inte skicka PM.

Ove555
1

Det är väl tillåtet att blockera någon som skriver förolämpande pm till en?

[Memento Mori]
5

Ja, man får blockera vem man vill och om personen skriver kränkande pm så tycker jag verkligen att man ska blocka den.

[GunillaF]
0

#2 Du kan blockera vem du vill från att skicka PM till dig. Det är tillåtet. Du behöver inte ens tala om det för den du blockerar. Personen märker det ju själv när h_n försöker skicka till dig nästa gång.

Ove555
1

Tack för svaren!

Ljuskristallen
1

Jag har blockerat några och har aldrig frågat utan bara gjort för vissa blir man färdig med men jag hoppas i fokus får i gång funktionen att blockerar jag en medlem ska inte jag heller kunna skicka pm till den jag blockerat.

Tyckte jag såg nånstans att Niklas skrev det finns på deras göra lista för det blir ju knepigt om jag kan skicka pm till den jag blockerat men den inte kan svara så hoppas i fokus får igång tvåvägs funktionen med blockerade pm snart.

[Memento Mori]
13

#6 Visserligen så skulle det vara praktiskt att blockningen hindrade båda två från att skicka PM men om till exempel jag blockar någon men fortsätter skicka PM som denne inte kan svara på så kan den andra personen helt enkelt blocka mig också.

Så personligen tycker jag att det finns viktigare saker att lägga ner tiden på.

Ljuskristallen
6

# 7 Uppenbarligen är vi fler som vill ha den funktionen och varför skulle man inte lägga ner energi på det som med allt annat som kan förbättra i fokus nätverk, det borde vi medlemmar bara vara tacksam för både förbättringar och utveckling av i fokus.

[Memento Mori]
7

#8 Jag sa väl ändå aldrig att man inte skulle genomföra idén men som sagt så tycker jag att det går att lösa på det sättet att man helt enkelt "blockar tillbaka" så att säga.

Killarna kan inte göra allt på en gång och jag tycker det finns viktigare funktioner/buggar som jag tycker borde gå före, men det är upp till var och en att tycka som man vill. Glad

Gronstedt
3

Enligt det svar jag fick i nedanstående tråd, är det redan ömsesidigt.

http://support.ifokus.se/discussions/51ee72ae8e0e74201b000c81-ar-blockningar-omsesidiga?participating-1

Ljuskristallen
0

# 10 Toppen då är det satt i bruk med andra ord,hade missat den tråden ,tack som länkade då vet vi 😎

Niklas
7

#6: Nu är det ändrat så att det fungerar så.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning