intressesajter försvinner, varför?
Det har hänt flera gånger att mina intressesajter försvinner från listan. Jag såg precis att två som jag ofta läser på är borta. Varför blir det så?
Förmodligen låg aktivitet.
/Maria
Alltså att jag själv inte har varit tillräckligt aktiv där?
Nej nej, sajter som det är låg aktivitet på överhuvudtaget brukar bli dolda.
/Maria
mogfarm lite osäker här. Vart försvinner sajterna ifrån. Är det din favoritlista som du har till höger eller är det listan som ligger längst ner på sidan.
Om det är listan längst ner så är det som bumbleboo säger att det beror på låg aktivitet på sidan och då hittar du sajterna under rubriken vilande sajter.
Är det favoriter till höger så har andra skrivit om att dom försvinner, men då är det oftast som det verkar att dom råkat klicka ur dom när dom scrollar sidan, för det mesta i mobilen.
.
Aha, så långt tänkte inte jag☺️
/Maria
Men det är inte särskilt låg aktivitet på dem. Det har skrivits inlägg och mer än ett bara för någon dag sen.
mogfarm du skrev nästan samtidigt som jag så kika i inlägg 4.
.
Det är från min favoritlista till höger. Min telefon börjar bli lite seg så i och för sig, när jag menar att klicka på en rad på uppdaterade inlägg där i högersidan så markeras ofta antingen raden över eller under. Det måste vara att jag klickar bort dem antingen av klantighet eller att telefonen liksom markerar som den vill.
Eftersom det gäller favoritsajtslistan så är det mycket troligt att du råkat bock av dom av misstag när du surfar på mobilen.
mogfarm Ok, då är det möjligt att du råkat komma åt bocken som finns där i rutan så att den tagits bort.
Jag använder själv inte mobilen för jag blir vansinnig på den när jag ska skrolla för jag lyckas alltid med att klicka på nåt jag inte tänkt och får backa. Och likt dig så brukar det ovan/under markeras i stället för det jag klickar på. Men jag vet inte om min mobil är så känslig eller om jag har stora fingrar.
.