Annons:
Etikettönskemål-förslag
Läst 1113 ggr
beem
12/12/11, 1:16 PM

Jag önskar "markera alla inlägg som lästa"

Jag önskar en knapp "markera alla inlägg som lästa".

Då slipper man gång efter gång se samma olästa inlägg när man går in på sajterna.

Jag läser inte alla inlägg - det gör väl ingen- antar jag. Jag väljer ofta utifrån rubriken.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Annons:
Farwuq
12/12/11, 2:08 PM
#1

Räcker det inte att trycka

och där på ?

Obestämd

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

beem
12/12/11, 5:28 PM
#2

Men inte markeras inläggen som lästa då dvs rubrikerna "slocknar" - blir ljusare grå.

Olästa inlägg har ju mörkare text och de lästa har ljus text.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

beem
12/14/11, 9:44 PM
#3

Ser gärna ett svar från de som kan fixa det - är det möjligt att göra det ?

De flesta forum har denna möjlighet och  jag tycker den är superbra.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Andina
12/15/11, 10:51 AM
#4

Jag brukar på rubrikerna (i vänstermenyn) ganska snabbt efter varandra - så att de inte hinner öppnas. Då hinner de "registreras" som lästa, men jag behöver inte öppna var och en för det.

(Klickar man för snabbt hinner de inte bli 'läst-registrerade' och klickar man för långsamt, hinner de öppnas.)

Kanske ett alternativ för dig - tills den funktion du önskar eventuellt blir verklighet?

Allting är möjligt tills det är bevisat som omöjligt - och till och med då är det omöjliga
kanske bara omöjligt än så länge."  /Pearl Buck · Medarbetare på Healing

beem
12/26/13, 5:48 PM
#5

Dags att putsa av tråden som nu är 2 år. Jag önskar fortfarande denna funktion. 

Det skulle vara så smidigt att kunna markera trådar som lästa så de "slocknar" så man inte behöver se samma trådar i inläggen som olästa.


Sorg är kärlek som blivit hemlös

Blodfot
12/26/13, 6:15 PM
#6

håller helt med!

Det som ses som onska kan i verkligheten vara Godhet, och det vi ser som godhet kan vara onska!

Annons:
Upp till toppen
Annons: