PM med tomt inlägg överst
Nu ska jag gnälla lite.
Jag förstår inte poängen med att få/skicka meddelanden med en tom ruta överst. På min bildskärm syns det inte att det är en meddelandetext under, utan det som syns när jag öppnar ett pm är rubriken och den tomma rutan.
Jag tror många mottagare missar att man måste scrolla ner, så de läser bara rubriken. Vore det inte bättre att ha pm:en åt samma håll som foruminläggen, med första meddelandet överst och den tomma rutan längst ner?
Mvh Lena
Sajtvärd på Cancer iFokus
Du är inte ensam om att irriteras över det. Jag känner mig som ett frågetecken varje gång jag får ett PM och måste scrolla för att kunna läsa innehållet.
Skräckfilm - Hårdrock - Min blogg - Last.Fm
Innan var det så att skrivrutan av längst ner, men då såg man inte det senaste skrivna i pmet utan man var tvungen att scrolla upp, nu syns det senaste skrivna under skrivytan, betydligt bättre tycker jag 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Gillar också det bättre som det är nu.
Det är mycket bättre som det är nu. Såklart att hur stor skärm man har påverkar hur mycket man ser, men så är det på alla sajter (inte bara ifokus).
På min dator, ipad och telefon när man går in på meddelandet, så står det "meddelande" under den tomma rutan
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Tycker det är mycket bättre som det är nu!
/Désirée