Bevakningsfunktionen tycks vara ur funktion
De senaste dagarna har jag varken fått mail om gårdagens samlade inlägg eller mail med info om svar i enskilda diskussioner. Jag har inte (avsiktligt) tagit bort bevakningarna, och såvitt jag kan se ligger de kvar. Vad kan ha hänt? Vänliga hälsningar
Det finns redan en tråd om det. http://support.ifokus.se/discussions/52e6e0378e0e740be600014a-bevakningsmail?discussions-1 Verkar ha blivit fel vid uppdateringen. Gissar att detta kommer fixax ige
När jag skulle lägga in bevakning av denna diskussion stod det att Bevakningen verkar vara ur funktion, så ni verkar ha uppmärksammat problemet. Så bra 😄 Vänliga hälsningar ännu än gång 😄
Tack för infon, Hera 😄
Jag har fått mina bevakningar som vanligt.
Mig fungerar bevakningen inte heller för.
Ni som inte får mailen, har ni tittat att bevakningarna fortfarande ligger kvar i era inställningar?
#6 Ja, mina ligger kvar där.
Mina bevakningar ligger också kvar, men jag får inte några mail🤔
Pyssliga hälsningar Marina.
Sajtvärd på Pärlpyssel & Smyckestillverkning _\Min blogg\
Häng med in i det nya äventyret på BeadCraft
_
Mina bevakningar har kommit som vanligt utan problem.
Kom på att jag brukar få mejl när iFokus gjort nytt inlägg. Men det har inte kommit något mejl trots minst två inlägg.
Om jag ändrar så det samlade mailet det får jag, men inte de andra som ska komma direkt.
Det sista mailet jag fick var tidstämplat 22.40 den 26.
Och jag har kollat mina inställningar. Jag har även skickat mail till min egen mail för att se att det inte ligger på min leverantör. Jag har även ändrat adress.
.
Är det likadant för alla er som upplever problem, att det bara gäller mail som skickas direkt när det skrivs något?
För mig gäller det direktmail vid uppdatering.
/Millis 🎈
Min blogg läser du här.
Fat is your friend. (David Perlmutter)
För min del verkar det bara gälla direktmail både på nya trådar och kommentarer. Men om jag förstår TS rätt så gäller det också det samlade mailet.
.
Hej!
Jag tror att jag har kommit åt det här problemet. Om ni fortfarande upplever att det inte fungerar så skriv gärna en rad här.
-- erik
Inga mail från iFokus alls😭
_
Nu fungerar det🙂 Tack så mycket🌺
_
För mig har det också strulat… Imorse såg jag att jag fått ett bevakningsmail men endast från en sajt trots att det skrivits nya inlägg på flera sajter jag bevakar…? iFokus är bäst! :D :p
"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"
Nu fick jag att iFokus uppdaterade :)
#16, #18 - Kan det vara så att de saknade uppdateringarna var gamla nog att de skulle ha kommit en tidigare dag? Kan tänka mig att vi eventuellt "tappat" uppdateringar när utskicken misslyckats.
-- erik
Hmm.. vet ej. Men imorse funkade det iallafall som vanligt! :) tack för svar!
"Världen är som en spegel -den reflekterar allt du gör, om du ler mot världen så ler världen mot dig!"