hur funkar det med annonser?
var och surfade på min mobil och inne på Råttor i fokus var det massor med reklam om hur man blir av med råttor - känns ju rätt fel i min mening att det ska finnas som reklam på en sida om husdjuret :/
Reklamen gäller ju inte tamråttor utan vilda råttor som är skadedjur. Reklamen visar annonser dom den tror passar sidan. kan föra vidare det även om jag själv inte ser att det är fel trots att jag älskar råttor själv. Får man vilda råttor i huset måste man ta bort dom.
Jag förstår ju det, men jag tror att folk kan ta rätt illa vid sig när man annonserar sådana varor/tjänster - Sidan är ju om husdjuret råtta, inte odjurskontroll
Jag har tagit en bild med mobilen om det skulle behövas?
Det som behövs om dom vill göra något åt det är adressen till reklamen. Så kan du ordna det?
Det blir svårt, såg det via mobilen och tog kort på det där.
Använder annars adblock för att förhindra störande reklam på diverse sidor, vilket innebär att jag då inte kan se reklam även här. Kan kolla om någon annan ser dem och genom dom få en adress?
Det går nog att fixa om ni bara kan ge oss adressen. Det går bra att någon annan ger den :)
http://rattor.ifokus.se/discussions/52fb991c8e0e746e6200076b-reklam
här har vi en tråd från RIF, verkar vara lite mer än bara den annonsen jag såg.
Tack!
Nu är en av reklamerna borta meddelade Niklas.
Tackar :)