När kommer jag åt att redigera min egna sida?
Jag förstår att uppdateringar är menat att förbättra. Jättebra! Men, hallå! Nu, efter att inte ha kunnat komma åt att redigera min egna sida sedan en vecka tillbaka, börjar jag att misströsta. Jag har noterat flera fel. Finns i flera olika trådar här på Support. Kan inte ansvariga starta en tråd som har med ALLT! detta att göra!? Mitt primära mål är att "få" redigera min egna sida. Allt annat är sekundärt. *Smilar, med viss ansträngning*
Jag har till exempel börjat att tröttna på min "signatur/eftertext". :P zzz
Varför jag skrev #1? Svar: "Hantera" är paj!
Vad skumt! Jag kan inte heller ändra något, får upp skrivrutan, men kommer inte vidare!
/Désirée
Nej jag kör Chrome på iPad
/Désirée
Jag har Chrome och jag kan ändra min signatur utan problem…
TS; Vad har du för operativsystem, version av webbläsare, har du nyligen rensat historiken och vad trycker du på för att ändra din signatur?
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Histiriken rensade jag när problemen dök upp. Jag har ägnat några timmar idag åt att göra XP-uppdateringar. (zzz) När jag sedan gick in på iFokus kunde jag återigen ändra signatur, alla sajterna fanns åter med på sajtlistan, och menyraden med bland annat smilysar var tillbaka. *Glad* Men… *Ledsen* Tyvärr tog det inte många sekunder förrän det blev som innan igen. Jag hann i alla fall ändra på signaturen. *Glad* Det kanske finns någon uppdatering som jag på något sätt har missat. Har Explorer.
Explorer verkar orsaka en del problem med iFokus. Kan vara det som är problemet…
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jag har utökat min önskelista till Tomten med följande: Att det röda ordet/funktionen "Ändra" kommer tillbaka till min "Personliga presentation". :)
Liten undersökning: Jag skrev denna tråd 14/12 2013. Cirka 1-2 (?) veckor efter att jag noterat att jag inte kan ändra min "personliga presentation". Nu är jag lite nyfiken på hur många det är som precis som jag, inte kan "ändra" sin "personliga presentation". Jag tänkte som så, att istället för att skriva jakande kommentarer, så kan ni som har samma problem som mig, endast trycka på "bra inlägg" på denna kommentaren. (Det är andra gången som jag använder "bra inlägg" i undersökningssyfte.) Jag är nyfiken! :)
Om du inte skrivit en felrapport så gör det. Oavsett om andra har problem eller ej så ska du rapportera det problem du har.
Sorg är kärlek som blivit hemlös
Sorgen är kärlekens pris
Ja. Jag såg någon som beskrev hur man skriver felrapport swischa förbi på skärmen, någonstans. Ska göra så vid tillfälle. Tack för tipset! beem. Klart att jag är nyfiken på om fler har samma error som jag har. (Det sista kan man läsa på fler än ett sätt. Det bjuder jag på.) :))
1) Händer samma sak om du försöker igen? Ja. 2) Vilken adress har du i adressfältet när felet inträffar? Senast: http://matlust.ifokus.se/settings/users/4d712264b9cb4620e903314f-dolfen 3) Vad gjorde du när felet inträffade? Tryckte på "Mina inställningar" för att ändra dem. 4) Vilket felmeddelande fick du, alternativt vad blev fel? Överst står det: "Nedan ändrar du din personliga presentation. Klicka på den röda länken bredvid den text du vill ändra eller den bild du vill byta ut." Tidigare när jag kunde ändra, stod det röda ordet "ändra" både vid bild, och i slutet av min text. Det röda ordet "ändra" finns inte längre kvar, vilket innebär att jag inte kan redigera min personliga sida. 5) Vilken webbläsare använder du? Explorer. 6) Har du rensat webbhistoriken? Japp. 7) Är det något mer du tror att vi behöver veta? Jag gillar vitlök! ;) *** Räcker det om jag skriver felrappaporten här, eller ska jag skicka den till något speciellt ställe? Jag hoppas att någon av alla dessa nya uppgifter kan vara behjälpliga. :)
Det röda lilla ordet "ändra" är tillbaka. :)
Jippie i a + (Det positiva Fylkinguttrycket:) Äntligen!
Tack tack!!
Det måste ha varit svaret på den sista frågan (7:an) som löste problemet. :)
Nu är det likadant igen. :( (Se bland annat #7, #9 och #13.) Jag ska knapra lite extra mycket vitlök ikväll. Vem vet, det kanske är någon vampyr out there som stör "signalerna". :)) ;)
Dolfen; man har ingen signatur när man inte har Insider.
#17 - Hera. Vad har signaturen med saken att göra? Svar: Nada!
Har rört ihop trådar. Nej Insider har inget med det att göra.
annia1. Jag vill pussia dig för din info. :) (Fast smilysarna verkar inte hänga med riktigt.
Vad har du för version av explorer. Är det IE 11 så funkar inte smilysarna som dom ska i den. Eller har då inte gjort förut.
Du hittar vilken version du har om du går på kugghjulet som finns uppe till höger. Och där klickar på rubriken om internet explorer.
Eller om du har så du ser rubriken hjälp upptill så klicka på den och sen på internet explorer.
.
Med IE11 får man klippa och klistra om man vill använda smilys.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
IE (oavsett version? Inte 8 och 10 iaf) funkar inte bra över huvud taget med iFokus, man får trycka F5 hela hela tiden för att kunna använda olästa-knappen t.ex. och se sajtlistan längst ned och mycket annat, se avatarer, skriva inlägg…
Smajlisarna hänger inte med ändå, nej.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag får se det som så här, att har felet blivit fixat en gång, kan det kanske bli fixat igen. Och om inte, så har jag ju ändå skrivit det jag har skrivit (på min personliga sida). :) Att jag inte kunde/kan lägga till youtubemusik-länkar på min personliga sida är inte hela världen. Lite filosofiskt tänk: Man kan ju faktiskt inte ta för givet att man även "imorgon" kan göra samma saker som man kan göra "idag". #21 - Jag känner igen. Sånt är lätt hänt. :) #24 - Som jag fattar det har jag IE 8. (Lite OT: Läste i någon tidning att Microsoft ska sluta att uppdatera XP efter den 8 april. Den som fortsätter att köra med XP därefter utsätter sig då för stora säkerhetsrisker.)