Ska börja med stora hårkuren!
Hej! Jag har väldigt lockigt och kort hår. Hatar mitt lockiga hår ( haha ) men i alla fall jag har färgat håret mycket och blekte det för ungefär ett år sen. Eftersom att jag har kort och lockigt hår plattar jag det varje gång jag duschat håret. Men mitt hår har blivit så torrt och livlöst senaste tiden:( Jag gör inpackning minst en gång i veckan (över natten). Jag är noggrann med värmeskydd, använder aldrig hårspray eller gelé i håret. Mitt hår vägrar växa:( har låtit håret vila ett tag och hoppat över plattången har även hört väldigt bra om kostillskott (stora hårkuren) som tydligen ska vara bra och ska få håret att växa snabbare. Det blev ett långt inlägg haha men någon som har testat detta? Med resultat? Vill gärna ha massor med tips för att få ett friskare och längre hår!:)) mitt hår är axellångt typ.. Vill även tillägga att jag nyligen börjat med bm (balsammetoden) hoppas att det hjälper!
Testa ställa din fråga inne på www.har.ifokus.se eller inne på www.lockigthar.ifokus.se
Du har skrivit inne på support som är till för frågor gällande iFokus och dess funktioner.