Hantera inlägg - Går inte alltid

Blir såhär när jag ska hantera inlägg dvs texten och det jag ska redigera kommer inte upp. Skriver jag något och klickar "publicera" då kommer den gamla texten upp istället. Ibland går det att hantera efter publiceringen.
Har google chrome
Har rensat webbhistorik.
Är så i IE när jag testade där också.
Är bara så ibland, ibland inte.
Samt att problemet med att lägga in länk efter man publicerat och vill redigera/Hantera inlägget så går inte det att skapa en länk (tror det varit problem så länge)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Kan du ge exempel på någon tråd det blir så i?
#1 Varit olika men bland annat:
http://marsvin.ifokus.se/discussions/53f6443cce12c4161e00911f-marsvinsbur?discussions-1 både länkning och hantera
http://tonaringar.ifokus.se/discussions/53f4df91ce12c43b94017d84-varfor-rostar-sa-manga-pa-sd?discussions-1 hantera (bilden är därifrån)
Okej, jag ser inte felet med hantera i någon av dem. Det jag kan tänka mig är att det händer om det är en ostadig internetanslutning.
Länkfelet är en bugg för övrigt.
#3 Ingen ostadig internetanslutning. Är som när det fungerar.
Är som sagt inte alltid det gör så bara ibland,
#5 Ibland får man korta stunder sämre internet, som inte märks mer än tex att sidor inte laddas helt färdigt.
#6 Märks på facebook om det är sämre internet (går inte satt se bilder mm) och jag har jämt det uppe samtidigt. Och syns på vårt internet om det blir sämre mottagning eller inte. Så är 99% säker att det inte har med internet att göra.
Jag får också så ibland, jag har Safari!
Då laddar jag om sidan och då går det redigera utan problem 🙂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
#7 Om bilderna redan har laddats in på facebook så ser du ju inte någea sekunders sämre internet där när du klickar på hantera här. Eller du laddar om facebook var gång du klickar här 🤔
#9 Nej det sa jag inte heller, men märks när det är långsammare internet då allting tar längre tid där.
Och detta med redigeringen här handlar inte om några sekunder detta kan vara många minuter innan det går igen.
Så inte troligt att det är internet som jag upplever det eftersom det inte finns någon samband utan sker slumpvis.
Svårt att veta vad det beror på om det inte är internet eftersom det bara händer ibland.
#11 Ja var därför jag meddelade det här ifall det var någon bugg. Så är märkligt att det bara sker ibland 🤔 Klurigt. För nu fungerar det och ingen skillnad på internet heller. Hmm… Tekniken ibland 😛