* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettövrigt
Läst 1944 ggr
Whippet
4

Hur blir man medarbetare?

Ja hur blir man Medarbetare?

I'm out Vilar huvudet i handen

Cahira
2

Man kan kontakta Sajtvärd och prata om det. I mitt fall blev jag kontaktad och fick jag snällt erbjudande om att få prövotid och blev upplärd av snälla med-medarbetare. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

Whippet
3

#1 aha okej, tack så mycket! 🙂

Medaljjägaren
3

Det brukar gå bra utifall sajten är ny också. Då brukar det behövas Medarbetare. Och så undrade jag (också) en sak, finns det som någon gräns för Medarbetare, typ, man får inte ha fler än t.ex. fyra Medarbetare, eller något?

YEY, INSIDER!

Whippet
2

Undrar vad åldersgränsen är, är det också 18?

Medaljjägaren
3

Nej, jag tror inte det är någon åldersgräns.

YEY, INSIDER!

Whippet
2

#5 Okej va bra 🙂

tlover
1

#4 Åldersgränsen bestämmer värden, vissa har åldersgräns andra inte.

l'm back

Karmatarerskanise
2

Det finns ingen gräns på hur många Medarbetare sajtvärden kan ha.

Åldern bestämmer värden.

Medaljjägaren
0

Okej

YEY, INSIDER!

thea_thea
0

Men om sajtvärden inte har loggat in på iFokus på månader, och inte medarbetaren heller vem ska man då kontakta?

Karmatarerskanise
1

Då kontaktar man Niklas.

Skorpion76
0

Det finns några sajter som jag skulle kunna tänka mig att bli Medarbetare på, men det har jag inte lyckats med.

** Energy Pethead **Medarbetare: Synskadade, Funktionshindrade, Hjälpmedel
Sajtvärd för Nostalgi, Lekar
http://klotterplanket1.egetforum.se/

martdat
7

Att visa sig aktiv och kunnig är en bra början. de medlemmar som är aktiva hos mig och visar att de vet vad de pratar om blir ofta erbjudna att bli Medarbetare. men hos kattpolisen vill jag ha myndiga personer pga att man bör kunna endel juridik. och absolut inte ge felaktiga råd kring sådana frågor.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

Maria
5

#13 Jag tänker nog som du.

Man kan ju inte ha Medarbetare som vill bli det bara för att personen vill vara Medarbetare någonstans.

/Maria

martdat
2

#14 nej absolut inte. det måste finnas ett intresse i det sajten handlar om.  därför jag helst inte annonserar efter Medarbetare öppet även om jag behöver.

Sajtvärd på kattpolisen i fokus.

Allt som inte kan lagas med silvertejp är sönder på riktigt.

tlover
2

På min sajt vill jag helst att folk visar sig aktiva/kunniga i ämnet, en person som kommer in och inte har skrivit ett dugg på sajten tidigare för på sin höjd ett "vänta och se hur aktiv personen är" på sin höjd trots att jag behöver Medarbetare.

Om personen i fråga skulle visa sig aktiv och kunnig (tex den har nyss hittat iFokus och det är därför h*n inte skrivit på sajten) så skulle jag kunna ha denna som Medarbetare men hittills har det inte hänt utan jag gissar att det är folk som vill ha gratis Insider el liknande.

l'm back

Aleya
2

I det forumet där jag är värd så tar jag inte in folk som ber om att vara Medarbetare. Jag raderar omedelbart sådana trådar. Vill en sajt ha Medarbetare så annonserar dom. Så ett tips är att hålla koll och inte starta en massa trådar om att man vill vara Medarbetare.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Whippet
0

#17 Jag har inte gjort en massa trådar, har bara pmat och frågat, sajtvärden skulle kolla med de andra och se vad de tyckte! :)

Aleya
1

#18 vissa gör trådar. Sa inte att just du gjort det men VET vissa som gör sådant.

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Whippet
0

#19 Jaha okej missförstod nog dig :)

Cahira
3

Om jag letar Medarbetare så gör jag en tråd och sedan ber jag dom PMa mig och berätta om sig själva och vad de kan bidra till sajten. Sedan om det låter bra får dom en testperiod på ca 1 månad. Då ser jag om det fungerar eller inte både mellan mig och Medarbetare, och Medarbetare och sajt. Och kanske medarbetaren känner "Näe jag har inte tiden ändå" så vet man och det är okej. 

Om jag själv skulle vilja vara Medarbetare nånstans så skulle jag nog PMa Sajtvärd och anmäla intresse så om en plats öppnar sig så kan dom kontakta. Då berättar jag om mig själv och vad jag tror jag kan bidra med till sajten. 

Om jag ser en medlem som jag tror skulle vara ypperlig så skickar jag ett PM och frågar om personen är intresserad. Kort sagt, allt landar på att ha nåt att ge sajten. :)

Sajtvärd för Vallhundar, Pälsvård & Klickerträning
Medarbetare hos Hundar & Lantdjur. 

majkatt
0

Man kan alltså fråga på sin sajt om nån vill bli Medarbetare för jag skulle nog vilja ha nån på min sida

annia1
0

majkatt visst kan du göra en tråd på din sajt där du söker Medarbetare. Du kan även om du vill kontakta värden (via pm) på nån annan sajt och fråga om du får lägga ut en tråd på dennes sajt om att du söker till din sajt.

.

majkatt
0

Tack