* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikettönskemål-förslag
Läst 681 ggr
bgtommyalm
1

Svar på inlägg

På sajten kommer det en önskan om bildkritik. Jag tittar då på bilden och skriver lite anteckningar på ett papper. Jag börjar skriva ett svar men efter ett tag vill jag gå tillbaka till bilden och kontrollera något eller kanske se om det är mer jag bör kommentera. När jag kommer tillbaka till inlägget är det jag skrivit borta och jag måste börja om. Gör jag fel eller är det byggt så?

Önskar dig en bra dag.    Tror mer på kunskap än på prylar!

Medarbetare på Modellfoto i Fokus

[Thiah]
0

Hur går du tillbaka till bilden? Skrollar du bara uppåt i tråden för att se den eller trycker du på länken igen? iFokus sparar inte ett halvskrivet meddelande om du laddar om sidan (enligt min erfarenhet)

kattöga
1

Jag brukar öppna tråden i två olika flikar, så kan jag gå fram och tillbaka mellan flikarna hur mycket jag vill.  Eller två fönster som jag kan ha öppna bredvid varandra. På det sättet kanske du inte ens behöver skriva ner på papper först……..?

Scrolla brukar också gå att göra men det kan vara struligare om det är en lång tråd, att leta sig tillbaka till ett visst inlägg……..

Tänk vad mycket spännande man kan lära sig, när man inser att man inte är så smart som man har trott!    /   Catta-Y

Meeow!