Meddelanden om bevakningar
Jag får nästan dagligen mail om bevakningar av olika trådar som jag har. Dock har jag inte lagt in bevakning av dessa trådarna! Det är nya trådar varje gång. De som jag HAR bevakning på, finns inte i dessa mail härifrån!
//Fat makes Me fit//
Det mail du får varje dag (på morgonen) är ett samlat mail som innehåller rubriker på enbart nystartade trådar från det sajtnamn som finns angivet i mailet så det ska vara nya varje gång. Om du går in på inställningar uppe till höger och till vänster går på bevakningar så ser du vilka sajter som du har på bevakning. Till höger om sajtnamnet finns en länk "ta bort" klicka på det så slutar det komma från de sajterna.
När det gäller din andra om att du inte får mail så är jag osäker på vad det är du saknar mail på. Är det nystartade trådar eller är det mail på kommentarer.
Om det är nystartade trådar så titta i samma lista (bevakningar) om sajtnamnet finns med där.
Mail som man får på kommentarer finns inte med i mailet som kommer en gång om dan. Mail på kommentarer kommer direkt det skrivs i trådar.
Om du vill lägga nåt på bevakning så gå in på aktuell sajt och håll musen uppe i TS så dyker det upp några länkar där. Klicka på bevaka. Vill du lägga en sajt på bevakning så klicka på första länken. Vill du lägga en enskild tråd på bevakning så klicka på andra länken.
.