* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: önskemål-förslag
Läst 877 ggr
Lojs
14

Lägga in varning när man håller på att lämna?

Jag vet inte om det här kommit upp innan, jag kunde inte hitta något när jag letade i alla fall. 

Jag har ett önskemål om en funktion som gör att när man håller på att skriva ett inlägg och håller på att lämna sidan utan att ha postat inlägget så kan det komma upp en varning om "du håller på att lämna sidan och har ett icke postat inlägg, vill du verkligen lämna sidan?" Jag vet inte hur många gånger jag lyckats förstöra ett inlägg som jag håller på att skriva bara för att jag glömmer bort mig och klickar på något. Jag upplever att det är relativt ofta folk skriver "jag hade skrivit ett långt inlägg, men det försvann", så jag tänker mig att jag kanske inte är ensam om att råka trycka bort mig. 

Jag vet inte vad andra tycker, det var bara en egen fundering. =)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lynxx
0

Har lärt mig av misstaget att skriva direkt i tråden. Numera skriver jag i t.ex. Windows "anteckningsblock" & kopierar sedan & klistrar in i skrivrutan i tråden.

//L

Lojs
0

Jo, jag gjorde det ett tag, när jag blivit tillräckligt frustrerad, men det orkade jag inte med i längden. Jag har blivit extra försiktig med mina inlägg istället.

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

Lia
0

Håller helt med! Annars finns ju iFokus Anteckningsblock :)