* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: övrigt
Läst 1270 ggr
Tarotstollan
2

Leta bakåt för att hitta inlägg.

Om jag letar efter ett tidigare inlägg men inte kommer ihåg när jag skrev det, inte kommer ihåg vad rubriken var eller vilket år jag skrev det, finns det inget annat sätt mer än backa bakåt med "Nästa"?
Tycker det är jobbigt att leta sida upp och sida ner, när man har hur många sidor som helst att gå igenom.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Vixxen
0

Om du kommer ihåg vad det handlade om kan du väl använda sökfunktionen?

Tarotstollan
0

Jag har försökt men vi har ju så många liknande inlägg på våran sajt.
Tänkte t.ex. att man skulle kunna skriva in Påsk 2009, eller något sådant och få upp de trådarna som handlade om det.

Loris M
0

Du behöver inte komma ihåg rubriken för att använda sökfunktionen. Oftast räcker det med några ord som du vet inlägget innehåller för att hitta rätt.

"As you start to walk on the way, the way appears" - Rumi

Tarotstollan
1

Jo jag håller på och letar men frågan var om det inte fanns något annat, bättre sätt?

Vixxen
0

Inte vad jag vet…  🤔

Niklas
1

#2: Du kan skriva Påsk 2009 och få de trådar som handlar om det. Förutsatt att det står i tråden förstås.

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Magi-cat
1

Eller leta igenom "Mina inlägg"? Det är inte lika många som att bara bläddra bakåt i alla fall, kanske…

"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen

Tarotstollan
0

#6. Tyvärr är ju det inte alltid så, att just de orden är använda just i den tråden som man letar efter. Vet av erfarenhet!
#7. Nja, kanske….😉 Jag har tyvärr tjatat på rätt bra, så det är hugget som stuket i detta fallet.
Det fixar sig med lite tid och tur!👍