* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: övrigt
Läst 1089 ggr
[Sandi92]
0

Varför kan man inte "hantera" inlägg..

efter en viss tid? Tycker det är väldigt irriterande.

VildaVittra
6

För att folk inte ska radera sina inlägg om de känner för det, det förstör nämligen många trådar om folk gör så. 
Så jag tycker det är bra, jag skulle helst se att det inte gick att redigera inlägg alls, jag har blivit utsatt för personangrepp där medlemmen sedan redigerat bort angreppet när denne fått svar och då försökt få det att se ut som att jag var den skyldige.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

[Sandi92]
0

#1 Ok. Av den anledningen kan jag förstå det. Dock så hade det varit bra om man råkar skriva fel eller vill lägga till något.

[Outlawly]
0

Tror mest att det är för att man ska stå för det man skriver. Så man inte skriver något elakt t.ex. och sen svarar en annan och sen redigerar den förste sitt inlägg. Och så förstår inte folk sammanhang mm. Om det är pga. Stavfel så står det tydligt i reglerna att man ska kontrollera sitt inlägg innan man postar. Men visst är det jobbigt att inte kunna skriva tillägg som TS för sin tråd. Eller när det blir fel med att lägga upp bilder.

Fridaaaa
0

#2 Man kan göra det upp till 1 timme efter. Så då man kolla extra noga :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Torparmor
0

Man kan redigera/hantera med inte hur lång tid som helst efter att man postat. Jag tycker det är OK. Jag vill inte behöva läsa all text massor med gånger för att någon hittat fel långt senare. Jag tycker det är bättre att man skriver ett nytt inlägg med det man vill rätta och hänvisar till sitt gamla inlägg

Låt dagen idag bli din bästa hittills!

Lollomoo
0

Jag försökte hantera ett inlägg som jag hade gjort endast någon minut innan men det funkade inte

Mina råttor är mina bäbisar! HjärtaGapskrattar

Fridaaaa
0

#6 Vad hände när du försökte?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Sindri
0

#6 av: Lollomoo

Vet du hur du hittar Hantera-knappen? Du måste hålla muspekaren över ditt inlägg, då kommer den fram.

Karmatarerskanise
9

Det är tur att man inte kan redigera längre än vad man kan nu.