* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: övrigt
Läst 915 ggr
Zadeira
0

Hitta sina inlägg i en lång tråd?

Då och då länkas det eller dyker upp gamla trådar som man vet att man kommenterat i för längesen, men det är jättesvårt att hitta sin egen kommentar/kommentarer. Nu tänker jag på de där trådarna som ofta är jättelånga och ofta något år gamla som av någon anledning dyker upp igen. Finns det något sätt att hitta sin egen kommentar i en sådan tråd utan att behöva bläddra genom alla svaren? Att söka efter sin egen kommentar i en lång tråd helt enkelt med ett enkelt klick eller liknande?

Jag vet att man på sin sida kan hitta inlägg osv, men jag tänkte något i stil med att man i en tråd kan klicka sig till första olästa, fast i detta fallet "min kommentar" eller något liknande.

Fridaaaa
0

När jag sitter vid datorn, så går jag in på där inställningar mm finns på googlechrome och sedan sök och söker på mitt namn :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zadeira
0

#1 Jag kör Firefox, vet du om man kan göra något liknande där?

isabella93
3

Ctrl+F och sök på ditt användarnamn är väl det snabbaste om du sitter vid en dator. På mobil brukar det finnas något som heter 'Hitta på sida' i webbläsarens meny som fungerar likadant.

Fridaaaa
0

#2 Borde gå :)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Zadeira
0

#3 Tack! Ska prova det. Verkar vara så man får göra, hittar nämligen ingen funktion i tråderna i sig.

Karmatarerskanise
0

Det finns ingen sådan funktion på ifokus

AnneN
1

Ctrl + F och söka på användarnamnet fungerar vad jag vet i alla webbläsare.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!