* SUPPORT * iFokus

* SUPPORT *

Etikett: tips-information
Läst 194 ggr
Niklas
2

iFokus mobil-appar slutar fungera 2020-09-05

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

I och med lanseringen av nya iFokus-plattformen slutar våra mobil-appar (Android, iOS och iPadOS) fungera. I morgon alltså. Det bör inte vara något problem eftersom nya plattformen är både snabbare än apparna och har mycket fler funktioner. Bli inte alltför ledsna med andra ord. 🙂

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Carmarino
2

Har inte ens använt appen. Laddade ner den, men tyckte det var enklare att köra webbversionen. 🙂

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

Sabah
1

Har verkligen gått och sett fram emot mobilanpassningen sedan det blev deklarerat att ni jobbade på den! 🙂 Använder appen, den har några fördelar men man tappar väldigt mycket så jag växlar mest hela tiden åt och fram! Kör på! Jag håller tummarna för er! 🙂

💖🧡💛💚💙💜

Niklas
2

Det ska bli riktigt skönt att lansera. Vi har jobbat så länge med det här. I januari förra året tror jag det var som vi drog upp de viktigaste riktlinjerna för den här versionen (version 4).

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Carmarino
3

Lycka till! Det blir nog bra när alla "barnsjukdomarna" är avklarade. 👍

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker